XXL Nutrition

Vetes tussen leden (iedereen lezen!) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eric je bent gewoon een valse nicht!





















j/k krijg k nu een strafpuntje :D

Weekban! :D Maar serieus, dit soort uitingen kunnen wel gewoon. Het gaat om het structurele gedrag die er voor zorgen dat threads ontsporen.
 
Weekban! :D Maar serieus, dit soort uitingen kunnen wel gewoon. Het gaat om het structurele gedrag die er voor zorgen dat threads ontsporen.

zoals "post een foto van je vriendin" ? ;)
 
hoe kan je zien hoeveel waarschuwingspunten je hebt??
ik hoop dat ik er nog geen heb :)
 
Ik heb een rode kaart, 2 warnings
 
Maar waar ik me dan wel aan stoor is bijvoorbeeld het vroegere gebash tegen Marty of markywannabee aan en toekomstige mwb's en marties. Waarom kregen die bashers dan ook geen waarschuwing? Uiteindelijk is Marty zelf gebanned, maar ook simpelweg omdat hij hier weggetreiterd werd. En dat vind ik niet kloppen.

Ik blijf erbij dat bepaalde beleidspunten gewoon met een humeur worden aangenomen. Zo kreeg ik ooit van Dr.Worf (wie? ja die ene die er bijna nooit is na zijn aanstelling als mod) een gele kaart omdat ik tegen iemand had gezegd dat hij niet zo gek moest doen met zijn kuur en maar eens de stickies moest gaan lezen. Resultaat: een gele kaart voor flooding en mijn bericht werd verwijderd. Zoiets noem ik gewoon humeur gebonden, want er staat nergens in de regels dat ik iemand niet mag wijzen op de stickies en ook staat er nergens dat ik niet mag zeggen dat zijn kuurvoorstel te gek voor woorden is omdat hij simpelweg niet weet waar hij mee bezig is.

Ik ben op zich wel blij met hetgeen wat EricR nu voorstelt in dit topic, maar uiteindelijk zal het weer humeurgebonden zijn op wie er gestraft gaat worden en wie niet.

ben ik het helemaal mee eens, ik heb een weekje geleden een gele kaart gekregen ivm dat ik in een topic had gezegd dat boksen sucks,,???
wat dus helemaal nergens op slaat er wordt van alles helemaal met de grond gelijk gemaakt, maar boksen sucks dat gaat te ver:rolleyes:
humeur gebonden idd
 
Volgens mij was dat in de vechtsport sectie pro, ik ga toch ook niet naar de powerlifting sectie ergens in een topic 'powerlifting sucks' neerpoten...
dat doe je gewoon niet
 
Provocatie kan leiden tot waarschuwingspunten, maar deze is thread is niet bestemd om uit te huilen over uitgedeelde punten.
 
Volgens mij was dat in de vechtsport sectie pro, ik ga toch ook niet naar de powerlifting sectie ergens in een topic 'powerlifting sucks' neerpoten...
dat doe je gewoon niet

Precies, da's vloeken in de kerk.
 
Zo kreeg ik ooit van Dr.Worf (wie? ja die ene die er bijna nooit is na zijn aanstelling als mod) een gele kaart omdat ik tegen iemand had gezegd dat hij niet zo gek moest doen met zijn kuur en maar eens de stickies moest gaan lezen. Resultaat: een gele kaart voor flooding en mijn bericht werd verwijderd. .

haha, ik ook een keer van Dr.Wolf man, ik weet eigenlijk nou nog steeds niet wat ik zo fout deed.

die kerel is wel heel snel op z'n teentjes getrapt.

no hard feelings verder; ik ben er nog

(nou niet meteen een ban geven he)
 
Volgens mij was dat in de vechtsport sectie pro, ik ga toch ook niet naar de powerlifting sectie ergens in een topic 'powerlifting sucks' neerpoten...
dat doe je gewoon niet
nee was in de bodybuildingsectie, de vraag was of boxen goed was te combineren met bodybuilding waarop ik "boksen sucks" heb gepost, is in mijn geval ook waar boksen is 80% conditie training en dus funest voor gewonnen massa.
 
maar zoals je ziet is er een grote vraag naar "het afzeiken van mede-forumleden"

ik stel voor dat vraag en aanbod op elkaar worden afgestemd door een wijziging van de regels;

1. Forumleden zijn verplicht eenmaal per week een willekeurige member te flamen. Wie drie maal verzaakt te flamen krijgt een permante ban.

2. Het is verboden twee weken achtereenvolgens dezelfde member te flamen, tijdsbestek tussen het flamen van dezelfde member moet minimaal een maand zijn.

ff serieus; maak gewoon een flame-topic, of hele sectie, want het is wel genieten op z'n tijd.
ik wil wel moderator zijn; iedereen die niet flamed in die sectie wordt geband.
 
K m'n linkse honnepon, understood. :)
 
Terwijl jullie allemaal gele en rode kaarten krijgen uitgedeeld, heb ik vandaag KARMA gekregen van twee mods!

Zo kan het dus ook :D

OT: Ik zou nooit mod willen zijn... wat een gebitch.
 
Jouw opmerking over Dr. Worf zegt trouwens al meer over jou dan over Dr. Worf. Je hebt dit nu al zo vaak aangehaald dat dit ook weer gezien kan worden als provocatie en je daarvoor dus een punt hoort te krijgen. Maar dat is dus in een situatie waarin het beleid strak wordt uitgevoerd. Daar zit niemand op te wachten.

EDIT: Zie laatste post van me in deze thread
 
Laatst bewerkt:
Nou ja zeg, ik heb dat punt met die gele kaart nooit aangehaald dan alleen vandaag. Gaarne zie ik d epostings waarin ik dat gedaan zou hebben. Vindt je die, over die gele kaart, mag je me een perm ban geven, per direct!!

En dan ook nog zeggen dat ik daar ook een punt voor hoor te krijgen, jemig zeg. Heb je degene die in het topic hebben gereageerd waarin gevraagd wordt wie er kaarten heeft ontvangen dan ook allemaal een punt uitgedeeld?

Ik vind je een toffe peer EricR, maar niet alles wat je typt is waar.

kiss ass!! shit wordt dit een strafpunter?:D
 
Terwijl jullie allemaal gele en rode kaarten krijgen uitgedeeld, heb ik vandaag KARMA gekregen van twee mods!

Zo kan het dus ook :D

OT: Ik zou nooit mod willen zijn... wat een gebitch.

Kontlikker :P

Shit, ik heb ook karma gehad van een mod vandaag :eek:
 
Nou ja zeg, ik heb dat punt met die gele kaart nooit aangehaald dan alleen vandaag. Gaarne zie ik d epostings waarin ik dat gedaan zou hebben. Vindt je die, over die gele kaart, mag je me een perm ban geven, per direct!!

En dan ook nog zeggen dat ik daar ook een punt voor hoor te krijgen, jemig zeg. Heb je degene die in het topic hebben gereageerd waarin gevraagd wordt wie er kaarten heeft ontvangen dan ook allemaal een punt uitgedeeld?

Ik vind je een toffe peer EricR, maar niet alles wat je typt is waar.

Hmm, laat maar, ik heb het weer verkeerd gelezen. Je had het over de opmerking naar Dr.Worf toe ipv over de gele kaart. Mijn excuses.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven