AndroidHealthClinic

Vetes tussen leden (iedereen lezen!) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind, dat je groot gelijk hebt EricR. Dat gezeik en gejank moet maar eens over zijn. Sommigen hier lijken wel een stel kleine kinderen. Wat me helemaal stoort zijn leden, die wel houden van anderen afzeiken, maar als ze zelf een beetje tegengas krijgen, lopen ze meteen te mauwen of te dreigen. Banne die handel. Dat komt het board alleen maar ten goede.
Discussies en mekaar een beetje dollen moet kunnen, maar als het overgaat in elkaar constant af lopen zeiken, gaat het te ver. Dan moeten diegenen maar lekker op een of ander puber-forum rond gaan hangen, want daar is dat gedrag normaal.

Overigens vind ik wel, dat geband geband is en dat dat niet zomaar terug gedraaid kan worden, maja ik maak het beleid hier niet.:D
 
Les 1, lees de openingspost eerst goed voordat je reageert. Gebitch over andere leden is niet de oplossing!

Vetes
zijn niet de oplossing. Af en toe bitchen op een willekeurig persoon maakt het net leuk. Verder ga je de laatste tijd nogal serieus in op mijn posts. En waart blijft gvd mijn karma?
 
Deze thread lijkt eerder olie op het vuur te gooien dan dat het problemen oplost :scratch:
 
Dat is ook precies het doel van Ericr. Hij wil gewoon weer bans en rode kaarten uitdelen.
 

Vetes
zijn niet de oplossing. Af en toe bitchen op een willekeurig persoon maakt het net leuk. Verder ga je de laatste tijd nogal serieus in op mijn posts. En waart blijft gvd mijn karma?

Af en toe inderdaad. Maar als er een sport van wordt gemaakt om structrureel elkaar in de haren te vliegen wordt er ingegrepen. Heb liever dat we van te voren melden dat er strenger op gelet zal worden dan dat we weer tig huilmailtjes krijgen omdat iemand een rode kaart heeft ontvangen. Dan komen die huilmailtjes waarschijnlijk toch wel maar kunnen we verwijzen naar deze thread.

Dus D. heeft gelijk, deze thread is een mooi excuus voor een kaartenregen :D
 
Wat is dat eigenlijk met die gele en rode kaarten? Ik heb blijkbaar weer iets gemist.........
 
Bij deze weet je wat een gele kaart is Mighty ;)
 
EricR... ik wil ook een kaart! Maar wel een roze. :o hihi
 
ik heb niks te maken met die PM onzin

heb nooit dreigPM gestuurd laat staan verwijten via PM . dat doe ik wel openlijk op het forum . ik doe gewoon mijn ding hier en het is best normaal dat je het niet met iedereen kan vinden
 
Dat is ook precies het doel van Ericr. Hij wil gewoon weer bans en rode kaarten uitdelen.

Nu ben ik niet bepaald je nr1 fan, maar die firedsoul mogen ze van mij toch wel eens een rooie kaart aannaaien, vind je niet bro?
 
Juist mannen, jullie hebben daar wel het juiste topic voor gekozen. :D

Ach niks vijandelijks, pijpie refreert aan zijn PM die hij me gister stuurde waarin hij mij uitlegd dat mijn before fysiek zijn streeffysiek is. Ik denk dat ie er graag publiekelijk even op terug wilde komen :D.
 
Haha, die MWB, als je dacht dat zijn posts hier erg waren, moet je zijn PM's eens lezen :roflol:
 
Haha, die MWB, als je dacht dat zijn posts hier erg waren, moet je zijn PM's eens lezen :roflol:

Of zijn voorheen dagelijkse topicreports. :(
 
niet zo zeuren over dingen waar je niks van weet, kingralp ken ik niet voor de 1000e keer en elke keer datik met iemand in de cilnch ben geraakt is dat op een ander zijn initiatief. ik zal ook het pmetje even posten die ik van jou kreeg waar in je uitlegt hoe jou plannetje samen met roxxe en koetje werkte om een topic te openen om mij te bashen.

Hey kerel ga nu niet moeder Theresa gaan uithangen, wie was het weer die met de treiterende PM's is begonnen nadat ik een flauw, ironische post had gepost ivm het afzeiken van koetje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven