XXL Nutrition

Vetmassa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bryan1406

Novice
Lid geworden
20 jan 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
100kg
Vetpercentage
23%
hallo allemaal.

Ik ben bryan en ben al een jaar aant het trainen na een jaar rust te hebben gehad wegens ziekte. Nu ben ik ook een aantal kilo's bijgekomen. Ik kom van boven de 100 kilo. 109 kg. Nu is mijn spiermassa wel aan het groeien langzaam maar mijn vetmassa gaat niet weg. Ik ben naar fitnessconcept geweest. En die hebben mij gezegt dat ik dit zou moeten doen voor vetmassa te verliezen. In de ochtend cornflakes samen met een whey proteine Dan in de middag. Boterham met paardenvlees of een gebakken vis. Rond 4 uur een high proteine bar met een whey proteine. En avond eten. Kipfilet, steak, vis, met groenten en 300 gram aardappelen. Vervolgens met een whey shake. En voor slapen gaan een micellar caseine shake.

Ik train zelf 4dagen de week.

Nu gaat mijn vetpercentage niet tot heel klein beetje maar naar beneden. Hebben jullie goede tips voor mij. Waar ik ook kan op spiermassa kan blijven of ook bijkomen in spiermassa mag ook. Ik zit nu aan 39% spiermassa, 23% vetmassa

Dank u

Bryan
 
Daar ben ik imnewhere :D

Goed dat je af wil vallen Bryan en dat je al op weg bent! In hoeveel tijd ben je die 9 kg afgevallen? Je moet je een beetje richten met afvallen op 0,5 kg per week. Ga je sneller dan zal je ook mogelijk spiermassa in kunnen leveren. In het begin kan het trouwens wel sneller gaan met afvallen.

Ik neem aan dat je vet% electrisch gemeten is? Dan klopt er niet veel van. Beter doe je een huidplooimeting of hou de spiegel en cm in de gaten. Dat zijn je vrienden ;)

Je voeding bestaat best veel uit supplementen... wss ook door fitnessconcept aangeraden of bij hun gekocht?
In ieder geval. supplementen heb je niet nodig als je alles uit je voeding kan halen.
Ik zou gewoon zelf eens wat berekeningen gaan doen qua voeding. Daar leer je veel meer van.

In de link hieronder staat veel info over voeding en hoe je een schema op kan stellen.
Er zit een excel sheet bij waarin je alle berekeningen kan doen.

Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Als je alles gelezen hebt en gewoon start zal je zien dat het in het begin soms even puzzelen is.... maar met ed tijd gaat het steeds makkelijker.

Heb jer vragen dan kan je ze gewoon hier stellen.
Succes!
 
Daar ben ik imnewhere :D

Goed dat je af wil vallen Bryan en dat je al op weg bent! In hoeveel tijd ben je die 9 kg afgevallen? Je moet je een beetje richten met afvallen op 0,5 kg per week. Ga je sneller dan zal je ook mogelijk spiermassa in kunnen leveren. In het begin kan het trouwens wel sneller gaan met afvallen.

Ik neem aan dat je vet% electrisch gemeten is? Dan klopt er niet veel van. Beter doe je een huidplooimeting of hou de spiegel en cm in de gaten. Dat zijn je vrienden ;)

Je voeding bestaat best veel uit supplementen... wss ook door fitnessconcept aangeraden of bij hun gekocht?
In ieder geval. supplementen heb je niet nodig als je alles uit je voeding kan halen.
Ik zou gewoon zelf eens wat berekeningen gaan doen qua voeding. Daar leer je veel meer van.

In de link hieronder staat veel info over voeding en hoe je een schema op kan stellen.
Er zit een excel sheet bij waarin je alle berekeningen kan doen.

Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Als je alles gelezen hebt en gewoon start zal je zien dat het in het begin soms even puzzelen is.... maar met ed tijd gaat het steeds makkelijker.

Heb jer vragen dan kan je ze gewoon hier stellen.
Succes!
 

Dank u voor de goede raad. Ik ben op 3 maand tijd ong 9kilo kwijt. De spiermassa is goed bijgekomen. De vetmassa is wel gezakt maar nu blijf ik steken. En ik had supplementen online bestelt. Bij fitness concept heb ik proteine repen gaan kopen en gevraagt voor voedingschema. En hij had me dit schema gegeven.

Bryan
 
Back
Naar boven