Fitness Seller

vetmeting?

Users who are viewing this thread

romina

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 dec 2005
Hallo,
Heb vandaag sinds lange tijd niet in de sportschool te zijn geweest, m'n vet eens laten meten. 4 punts huidplooimeter kwam op 18,5 % en de elektronisch was het 15,3. Zelf dacht ik eerder dat het 20 of hoger zou zijn. Ik had wel al 3 setjes lichte rugoefening gedaan, omdat ze even geen tijd hadden. Maar die man zei dat dat niet uitmaaktte voor de uitslag. Is dat zo? Ik heb namelijk nog nooit zo laag gezeten. Zit meestal rond de 20 %. Dus ik dacht, ik vraag het jullie allemaal ook even, want ik heb geen zin dat het misschien toch daardoor iets lager is uitgevallen en het de volgende keer tegen valt en ik dan denk dat m'n voeding niet op orde is.
Groetjes Romina

jacky den bels

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
zal wel iets schelen maar niet zo veel...maar 18.5 is zeker niet slecht voor een vrouw...

rusher

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 aug 2006
transpiratie maakt voor digitale meting wel degelijk uit, het percentage zal dan lager uitvallen dan het werkelijk is.

18.5 is zeer netjes!

jacky den bels

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
is ook wel zo maar drie setjes lichte rugoefening niet zo he wel als je een volledige training hebt gedaan dan wel ....

rusher

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 aug 2006
ligt eraan, zelf zweet ik vrij snel :S

en ik heb meerdere malen gemerkt wat voor invloed dat op die digitale vet metertjes heeft. dat scheelt al heel snel meerdere procenten!

OP
R

romina

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 dec 2005
Het ging me eigenlijk meer om de knijper, want ik dacht, misschien kon hij nu iets minder vel/vet pakken, omdat m'n spieren iets meer gespannen waren.

rusher

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 aug 2006
klinkt plausibel.

herma

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
1 jan 2005
Klinkt aannemelijk, want bij mij was de punt bij de tricep haast niet te pakken door de training, maar na drie lichte setjes weet ik eigenlijk want tja wat is licht

Naar boven