MuscleMeat

vetpercentage 12 en grote buik

Bezoekers in dit topic

kimo18

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 jun 2011
Berichten
94
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
114kg
Vetpercentage
16%
Hallo dbb`ers

Ik heb aantal dagen me percentage gemeten en kwam op 12,5uit maar als ik het vergelijk met andere mensen van de sportschool lijk ik aardig fatzig me armen rug borst staat redelijk droog maar me buik lijkt eerder op iemand rond de 20 ofz maar hij zegt als die vet pak van de buik is gwn dun hoe komt dit dan was vroeger wel erg dik is gwn hangent vel dan.
heb btw hier eerder over gepost maar kom er nog niet uit met me zelf xD


ik heb het met een huidplooimeter gedaan rug armen en buik.
 
Misschien dat een foto posten meer duidelijkheid geeft.
 
okee zal later op de dag posten ben op werk nu xD
gwn normalen houding zonder aantespannen ?
 
ja lijkt me duidelijk he :) dan kun je het beste zien hoe het ervoor staat.
 
Vet% kansoms raar verdeeld zijn, redelijk droge armen, buik en dan bijv nog 15-20 mm op de rug.
Of sommige ipv buik op de rug.
Zakt vanzelf als je volhoud.
 
ja die vent die het heb op laten meten zegt ja kan bijna geen vet pakken bij de buik het is meer vel ...

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

hij liet zien bij hem zeg maar als jehet vet pakt bij de buik voel gwn echt aan als vet dat je laagje pakt zeg maar en bij mij als de huid pakt voelt echt dunner aan maar zal zoff wat foto`s posten
 
Er bestaat ook nog vet onder de buikspieren. Sommigen hebben daar meer vet dan anderen en dat krijg je heel moeilijk weg.
 
Er bestaat ook nog vet onder de buikspieren. Sommigen hebben daar meer vet dan anderen en dat krijg je heel moeilijk weg.

Kan je ook vet ONDER je biceps hebben?
 
hoebedoel als me adem inhoud ziet bijna zelfde alleen me buik is dan hard .. XD
 
Er bestaat ook nog vet onder de buikspieren. Sommigen hebben daar meer vet dan anderen en dat krijg je heel moeilijk weg.

Maar dat meet je toch niet met een huidplooimeting.
 
dat kan dan niet dat je een vetpercentage van 12 hebt dat geloof ik niet sorry
 
Back
Naar boven