Fitness Seller

vetpercentage en huiddikte

Bezoekers in dit topic

tonbors

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Nu ga ik weer diëten en heb ik gisteren mijn vet laten meten. Maar ik betwijfel of het goed gedaan is. Er werd op vier plaatsen gemeten, maar mijn huid werd vrij dik beetgepakt. Weet niet of dit juist is. Hoe weet je eigenlijk of je een dikke of dunne huid heb. Ook zie ik, als ik naar mijn benen, onder- en bovenarmen kijk de aders goed lopen. Dit betekend toch dat je vrij laag in je vet zit. Buik kan wel kloppen want daar zit nog wat vet. Maar de rest volgens mij erg weinig.

Waarde:
Bicep – 10
Tricep – 8
Rug – 12
Buik – 20

Totaal 50 mm = 19 % vet

tonbors zei:
Nu ga ik weer diëten en heb ik gisteren mijn vet laten meten. Maar ik betwijfel of het goed gedaan is. Er werd op vier plaatsen gemeten, maar mijn huid werd vrij dik beetgepakt. Weet niet of dit juist is. Hoe weet je eigenlijk of je een dikke of dunne huid heb. Ook zie ik, als ik naar mijn benen, onder- en bovenarmen kijk de aders goed lopen. Dit betekend toch dat je vrij laag in je vet zit. Buik kan wel kloppen want daar zit nog wat vet. Maar de rest volgens mij erg weinig.

Waarde:
Bicep – 10
Tricep – 8
Rug – 12
Buik – 20

Totaal 50 mm = 19 % vet

alles ziet er volgens mij wel redelijk betrouwbaar uit volgens mij. alleen bij de bicepmeting heb ik mijn twijfels.
bij mij is de meting op de biceps altijd 1mm. 10mm is wel erg veel. als het waar is hadden de andere metingen hoger moeten uitvallen.

aders zeggen op zich niks. aangezien een heleboel mensen ook zeer oppervlakkige aders hebben ondanks een hoog vet%.

afgelopen bulk zaten er ook nog aders op me kuiten en biceps :D
maar 19% vet en dan nog aders.. ik denk het niet :rolleyes:

Terug
Naar boven