MuscleMeat

Vetpercentage en spiermassa

Bezoekers in dit topic

minimoe

Novice
Lid geworden
26 feb 2015
Berichten
29
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
62kg
Vetpercentage
26%
Hallo allemaal,

Ik ben nu al sinds 1 Oktober begonnen met bulken maar heb nooit gewogen op de speciale weegschaal in de sportschool om mijn percentages etc. te laten berekenen. Vandaag dus was de dag dat het wel moest anders kom ik er nooit achter of het goed gaat met mijn trainen.

Mijn percentage ligt op:

62.2 KG
26% vetpercentage
30.6% spiermassa

Is dit een goed resultaat?..
Want hoeveel is het percentage van jullie of van de gemiddelde vrouw hierzo ongeveer?

Ik schrok wel een beetje ben 10 kg aangekomen!
 
Hallo allemaal,

Ik ben nu al sinds 1 Oktober begonnen met bulken maar heb nooit gewogen op de speciale weegschaal in de sportschool om mijn percentages etc. te laten berekenen. Vandaag dus was de dag dat het wel moest anders kom ik er nooit achter of het goed gaat met mijn trainen.

Mijn percentage ligt op:

62.2 KG
26% vetpercentage
30.6% spiermassa

Is dit een goed resultaat?..
Want hoeveel is het percentage van jullie of van de gemiddelde vrouw hierzo ongeveer?

Ik schrok wel een beetje ben 10 kg aangekomen!

haha dacht gvd hoe moet die gast er niet uitzien maar had niet gezien dat je een meid was zou vetpercentage niet hoger laten oplopen dan 28% dan weer even cutten naar 20-22% weegschaal is ook niet accuraat kun je geen huidplooi meting laten doen in de gym? is veel preciezer als het juist gedaan word.

heb je een voeding en trainschema?
 
Back
Naar boven