XXL Nutrition

Vetpercentage meten????

Bezoekers in dit topic

Stefan1985

Cool Novice
Lid geworden
16 jun 2019
Berichten
31
Waardering
9
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Hoi,
Ik heb in de gym mijn vetpercentage laten meten met een weegschaal nu was dit 8,8%. Als ik de berekening doe op internet is dit 21,72%.
Ik vind dit wel een heel groot verschil.
Zijn er betrouwbare berekeningen?
Zal kijken of ik er een foto bij kan posten en misschien kunnen jullie hier een ruwe schatting op doen
 
Foto

20190731_132603.jpg
 
Foto

20190725_145922.jpg
 
Zeker 20%+
 
Mwoah ik zou schatten rond de 20% inderdaad. Om exacter te kunnen zijn moet er een FB foto komen voor en achter.
 
Dank voor de reacties.
Ik wil nu bulken en begin volgend jaar cutten.
Als ik nu een beetje cardio erbij pak om iets minder vet te krijgen is dat dan goed?
 
Je foto geeft vooral een duidelijk beeld van je gezicht maar van je lichaam zien we weinig. Je gezicht zou ik een VP van 8 schatten idd :roflol:

--> Laat even iemand anders een foto nemen van je ;)
Wel als ik sport is het eerste wat afvalt mijn gezicht
 
Ik weet niet wat je doel exact is, maar bulken op dit vetpercentage gaat je niet heel veel brengen. Tegelijkertijd als je nu gaat cutten blijft er ook weinig over, lastig om vanuit deze positie te starten en ik zou dan zelf toch eerst opteren voor een deftige cut tot een procentje of 12 ongeveer.
 
Meer spiermassa krijgen en minder vet
 
Bulken zou ik zeker niet doen nu.
Misschien eerst eens een degelijk voedings en trainings schema maken en op onderhoud of net eronder gaan zitten met je voeding.'
En dan is t kiezen... of cutten e dus vet afvallen. Of bulken en vetter worden...

Hoe lang train je nu?
Heb je een trainingsschema?
Wat eet je nu en wat is je onderhoud? (weet je dit al wel?)
 
Ik heb net in de gym en trainer aangesproken en die zei mij morgenochtend kan ik wel jou precies en vetpercentage meten. En ik heb nog eens wat foto's erbij gepakt van 2 maanden geleden en ik kan wel zien dat ik afgevallen ben tenminste dat ik minder vet op mijn buik heb gekregen Ik moet wel zeggen dat is wel heel erg lastig te zien op een foto. Ik rij nu 5 dagen in de week anderhalf uur per dag waarvan een kwartier cardio ook let ik op mijn voeding en misschien ga ik anders proberen om de cardio een halfuur te doen en een uur krachttraining kijken of dat meer impact heeft. Mensen op de gym zeggen uiteindelijk gaat het erom hoe je jezelf voelt en dat is denk ik ook wel het belangrijkste
 
Back
Naar boven