MuscleMeat

Vetpercentage meter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat zou je dan aanraden als de verhoudingen volgens jou niet kloppen? johnyjordaan

Die verhoudingen zeggen op zich niet zo veel. Je kan de perfecte verhoudingen hebben en te veel eten en dan wordt je ook gewoon vet.

Hier wordt meestal aangeraden minimaal 1gr vet per kg lichaamgewicht 2gr eiwitten per kg lichaamsgewicht en de rest aanvullen met koolhydraten. Dat dat niet tot op de gr klopt is niet zo belangrijk.
 
  • Like
Waarderingen: JcK
Vind het toch nog erg lastig...ik werk zelf nu met de Food app...hierin geef je je gegevens in en je doel en dan komt er wat uit. Als ik nu bereken zoals jij hiervoor aangeeft komt dat eigenlijk goed overeen...geeft me toch weer wat zekerheid...thanks johnyjordaan
 
Als je nog maar net begint met trainen ga je de eerste maanden sowieso veranderingen aan je lichaam zien.

Niet te enthousiast gaan vreten dat je niet te dik wordt. Als je te dik bent = minder dan twee zichtbare abs, ga dan minder eten.

Wanneer je 6 abs ziet kan je weer gaan bulken tot je maar twee abs meer ziet. Dan ga je cutten, enzo...

Beginners maken het te ingewikkeld :D
 
Ano_54321 daar heb ik ook wel wat aan ja. Ben gewoon erg onzeker en weet gewoon niet of ik het wel goed doe. Probeer dat wat los te laten maar lukt niet echt...het is ook wel iets dat je over een langere tijd moet bekijken uiteraard...
 
als je buffer wil worden zou ik niet teveel inzitten over vetpercentage , daar is een cut voor :)
 
  • Like
Waarderingen: JcK
Zal proberen me minder druk te maken erom en gewoon ff tijdje aankijken hoe het gaat lopen
 
Ik gebruik gewoon een huidplooimeter en meet elke week mijn vet 3 cm naast mijn navel. Op die manier zie ik of mijn vetmassa daar afneemt of toeneemt.

Ik doe precies hetzelfde, maar dan rechtsonder mijn buik, een centimeter boven het punt van mcburney. Werkt prima als je consistent op dezelfde manier blijft meten.

Ik meet drie keer en dan pak ik het laagste cijfer. Die huidplooimeters zijn bij ome Ali trouwens gewoon 50 cent
 
  • Like
Waarderingen: JcK
Persoonlijk zou ik een afspraak maken met een sportdiëtist als je het perse wilt weten. Duur is dat niet; van zodra ze advies geven en voedingsschema's dan is het wel een heel pak duurder.

PS: hoe meet je de huidplooien op je rug?
 
Back
Naar boven