Fitness Seller

Vetpercentage meting sportschool (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Italiaantje92

Cool Novice
Lid geworden
30 aug 2011
Berichten
46
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
65kg
Ik vroeg me af, wie heeft er wel eens een vetpercentage meting laten doen in de sportschool?

Zit er namelijk over na te denken om zoiets ook te laten doen hier bij de f4f gym, alleen weet ik niet of het dan ook professioneel gebeurd etc..

Post hier je ervaring:)
 
Bij fit 4 free gebeurd dat sowieso niet professioneel. Die laten je tegen een vergoeding waarschijnlijk op een elektronische weegschaal staan waarna ze je nog eens een trainingsschema willen aansmeren, uiteraard ook tegen een vergoeding.

Advies: koop je een eigen tang of post gewoon een foto. De meesten hier kunnen wel je vetpercentage schatten.
 
gewoon tangetje en knijpen. is weinig proffesioneels aan. steeds dezelfde persoon laten doen en niet direct na het trainen
 
Het is gewoon gratis bij f4f om je vetpercentage te meten, zon introductieles is tegen vergoeding en dan laten ze je wegen plus percentage opmeten zodat ze die statistieken kunnen bijhouden voor de toekomst.

Gebeurt met zon ding
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En natuurlijk is het niet nakeurig maar een indicatie.
 
ja leuk ding ja..2 soortgelijke dingen gaven mij 4 en kleine 6 procent toen het 10 (of meer) was

bestel maar tangetje bij body en fitshop
 
Ik heb nog nooit een vetmeting laten doen. Ik zie het nut er niet van in om daar mijn geld aan te spenderen.
 
Back
Naar boven