XXL Nutrition

Vetpercentage schatten

Bezoekers in dit topic

marnickx

Cool Novice
Lid geworden
17 jun 2015
Berichten
232
Waardering
5
Lengte
1m65
Massa
50kg
Vetpercentage
10%
Hallo,
Ik heb mijn vetpercentage berekent via internet met de omtrek van men buik en men nek, dit zei dat ik rond de 10% zat, maar ik denk niet dat dit klopt. Ik weet er niet veel van, maar ik vind toch dat ik nog wat meer vet heb rond men buik dan dat. Kunnen jullie misschien eens een schatting doen? Wat jullie denken, ik weet dat het zo moeilijk is met foto`s, maar wil je toch is proberen.
Waar kan ik trouwens een huidplooimeter kopen of dit laten meten door iemand voor een juist vetpercentage?
Ik ben een jongen, 1 meter 65, 16 jaar en weeg nu 52 kg. Ik doe aan clean bulken, is dit een goed idee met mijn lichaam en het geschatte vetpercentage of zou ik eerst nog wat moeten cutten?

Foto`s staan erbij in link

IMG_0395.jpg


IMG_0396.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je foto's omdraaien zou erg handig zijn.. Valt nogal moeilijk te zien zo.
 
Sorry zie nu pas dat zze omgekeerd zijn.
En wat zou ik dan moete doen?eerst cutten of toch verder bulken

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Ik zal het straks aanpassen ik heb nu geen tijd sorry
 
Cutten of bulken? wat raad je aan
 
Ben nu aan het bulken dus zou ik nog verder doen of eerst cutten tot 9-10%?
 
bulken man! als je nu gaat cutten ben je een skelet.
 
Oke, dan doe ik wel verder hoe ik bezig ben :) bij wie kan je je vetpercentage laten meten voor zekerheid? En kan je een huidplooimeter ook in bijvoorbeeld de hema ofzo kopen? Of moet dat in speciale winkels
 
op sportschool kan je meestal wel laten meten en huidplooimeters kan je wel via internet bestellen, maar is best moeilijk om zelf te meten.
 
15-16 procent denk ik, lastig te zeggen aangezien je foto's op hun kop staan.
 
Ja ik weet het, ik heb al 3 keer geprobeerd ze er juist op te zetten, maar de fotos staan goed in men documenten en als ik ze hier dan upload zijn ze op hun kop dus had ik zo op hun kop gezet in men documenten zodat ze misschien tegoei uploaden maar dat werkte ook niet...

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Maar aangezien ik op de rand van ondergewicht zit, kan men vetpercentage dan wel zo hoog zijn?
 
Ga is eten man. Niet verder cutten en gewoon gaan bulken tot 65 kilo. Zorg ervoor dat je BF niet hoger wordt dan 16/17 %.
 
Ja ik ben ook aan het bulken, ik heb nog niet eens gecut ik ben nog maar pas bezig. Beginnen met bulken leek me ook het beste
 
Back
Naar boven