MuscleMeat

Vetpercentage schatting? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alfaetomega

Cool Novice
Lid geworden
8 dec 2012
Berichten
38
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Naar aanleiding van mijn voedingsschema topic (http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/hoog-deficit-cut-326632/) is er wat onduidelijkheid over mn BF.. Ik dacht zelf rond de 19% te zitten, maar hier word aangegeven dat het wat minder is.

Heb een BF%caliper besteld, alleen duurt wat langer nu dat weekend er tussen zit. Misschien wel handig voor mezelf om evengoed een ruwe schatting te krijgen door op het forum te posten :)

Nog eentje die niet in bijlage ging:
http://tinypic.com/view.php?pic=35bc9dx&s=6


Overigens nog niet begonnen met trainen.



Thanks alvast

20130104_225243 (Medium).jpg


bcp1.jpg


frch.jpg
 
Iets minder dan 19 ja, denk rond de 15% :)
 
meten is weten
 
Denk dat je zelf nog niet ver uit de richting zat procentje of 18/19 is het wel denk ik.
 
Denk dat je zelf nog niet ver uit de richting zat procentje of 18/19 is het wel denk ik.

++, maakt verder ook niet uit wat het exact is. Vindt je jezelf nu te vet ga je cutten en anders ga je bulken.
 
Procent of 14/15
 
16%

Last van puffy nipples precies.
 
Idd wat last van puffy nipples. Denk je dat dit gyno is? Ben tot mn 11e altijd erg dik geweest, daarna tot mn 17e op 10/11% gestaan, en nu weer redelijk hoog dus.
Misschien dat ik het over gehouden heb van dik zijn vroeger?
Voel wel dat er iets achter zit, mja, weet niet precies hoe gyno voelt .
 
Idd wat last van puffy nipples. Denk je dat dit gyno is? Ben tot mn 11e altijd erg dik geweest, daarna tot mn 17e op 10/11% gestaan, en nu weer redelijk hoog dus.
Misschien dat ik het over gehouden heb van dik zijn vroeger?
Voel wel dat er iets achter zit, mja, weet niet precies hoe gyno voelt .
is gyno man heb precies hetzelfde door gemaakt was skinnyfat 20 procent bodyfat en kreeg zo gyno
 
Mooi k*t dan.. mja, heb niet zo 2/3k liggen voor een operatie:p toch merk ik wel dat het weefsel wat er achter zit wel heel klein is. Misschien dat t wat bij trekt na de cut.. hopelijk iig.
 
Dit is toch geen 19%? Je hebt niet eens echt zwembandjes. Het is wel een ongetraind lichaam, maar 19% lijkt me wel erg hoog. Ik zou 15 gokken.
 
Mooi k*t dan.. mja, heb niet zo 2/3k liggen voor een operatie:p toch merk ik wel dat het weefsel wat er achter zit wel heel klein is. Misschien dat t wat bij trekt na de cut.. hopelijk iig.

Wil je niet ontmoedigen ofzo, maar na een cut is het meestal nog meer zichtbaar. :s
 
17 denk ik
 
2x de helft
 
Dan maar flink borst gaan trainen kerel :trollface:
jep kan hij inderdaad doen, zal het iets minder opvallen maar bij een hoger vet% zal het minder zichtbaar zijn. Maar imo is dit wel een geval waarbij het vergoed wordt als hij het zou laten opereren.
 
Wie weet is het meer vetophoping dan we nu denken en verdwijnt het gedeeltelijk (of geheel) bij een vetpercentage onder de 7-8%

On-topic: 16%

Overigens: Als je zelf de meting doet, probeer het ook bij een paar vrienden of je ouders, zo wordt het een stuk meer accuraat als je het bij jezelf doet. Kan best lastig zijn in het begin zo'n huidplooimeting.
 
jep kan hij inderdaad doen, zal het iets minder opvallen maar bij een hoger vet% zal het minder zichtbaar zijn. Maar imo is dit wel een geval waarbij het vergoed wordt als hij het zou laten opereren.

Je hebt PM. :)
 
Wie weet is het meer vetophoping dan we nu denken en verdwijnt het gedeeltelijk (of geheel) bij een vetpercentage onder de 7-8%

On-topic: 16%

Overigens: Als je zelf de meting doet, probeer het ook bij een paar vrienden of je ouders, zo wordt het een stuk meer accuraat als je het bij jezelf doet. Kan best lastig zijn in het begin zo'n huidplooimeting.



Was het idd van plan om bij wat maten te proberen eerst haha, vonden het allemaal prima.

Ga dus vanaf maandag in de cut tot 8/10 weken, wel een redelijk harde. Maar denk niet dat ik die 7/8% dan zal halen die je aangeeft..
 
Back
Naar boven