Fitness Seller

Vetpercentage van 6/7 procent bereiken rond de zomer

Bezoekers in dit topic

Gym12345

Cool Novice
Lid geworden
20 aug 2012
Berichten
106
Waardering
12
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
9%
Hallo,

Ik ben al circa 2.5 bezig met krachttrainen. Redelijk serieus en let ook op voeding e.d.

Nu wil ik voor komende zomer er droog bijlopen, rond de 6/7 procent bodyfat.

Momenteel pak ik er geen cardio bij. Dit wil ik wel gaan doen, hoe kan ik dit het beste aanpakken?

En welk voedingsschema kan ik het beste erbij gaan gebruiken?

Alvast bedankt voor de feedback ! .
 
je hoeft niet perse cardio te doen.
afvallen is calorie innamen < calorie verbruik
Dit kan je doen door middel van cardio
of gewoon minder eten
 
ok thx
 
je hebt al flink resultaat na 2.5maande!! Ik raad je aan: 7:00 appel, 12:00 2 boterhammen, 15:00 banaan avond eten wat de pot schaft, verder niks. Succes met je doelen

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 21:47 ----------

hier heb ik heel veel op bereikt!!!
 
graag serieuze reacties ect.
 
cardio in de ochtend all the way:) verder koolvis en low carb!!
 
dat lijkt er meer op,
keep up the good work(Y)
 
ga je natty cutten? (no homo)
 
Cardio voor het ontbijt, is bewezen dat het beter is aangezien je hierbij sneller op vet teert dan op voedingsstoffen!

Lijkt op je avat, dat je borst achterloopt..
Is dit ook zo of ?

Anyways, je hebt een sick fysiek Respect!
 
Ik zou me verdiepen in IM. Veel info te verkrijgen op leangains.com

Op deze manier kun je toch degelijke hoeveelheden eten in een window van 8 uur zonder dat je je echt zorgen hoeft te maken over calorieoverschot/hongergevoel in de avonden/middag.

Waar je wel aan moet wennen zijn de fasted tijden zonder eten sochtens die zijn gewoon k*t.

Maar het geeft resultaat; zowel massabehoud als relatief weinig krachtverlies tov andere dieeten + stukken comfortabeler.

Cardio kan maar hoeft niet. Als je jezelf wil belonen met een extra junk meal kun je wel een uurtje cardio ertegenaan gooien.
 
thx man!
 
je borst lijkt inderdaad achter te lopen..
mag ik vragen hoeveel je bencht?
 
Cardio voor het ontbijt, is bewezen dat het beter is aangezien je hierbij sneller op vet teert dan op voedingsstoffen!

Lijkt op je avat, dat je borst achterloopt..
Is dit ook zo of ?

Anyways, je hebt een sick fysiek Respect!
Heb tijdje dbb niet meer gecheckt,

maar ik zit momenteel op 8 x 120 kgs platte bench,

incline bench zit ik op setjes 100.

Misschien vertekend beeld etc?
 
Is het nou 2.5 maand of jaar? En heeft me je kcals te maken minder eten dan je lichaam nodig heeft, moet je mee experimenteren hoeveel kcals je ong nodig hebt op een dag
 
Ik zou je verdiepen op welke manieren je allemaal kunt cutten;), zijn zeer veel manieren en kies dan de manier uit die jou het fijnste lijkt.

Wat rope zegt is waar, maar je behaalt in mijn ogen makelijker een laag vet% met cardio dan enkel voeding.

Voor je laatste procentjes zal je ook ervoor moeten zorgen dat je nog maar amper vocht vasthoud!;)
 
Is het nou 2.5 maand of jaar? En heeft me je kcals te maken minder eten dan je lichaam nodig heeft, moet je mee experimenteren hoeveel kcals je ong nodig hebt op een dag
2.5 jaar, sorry!

Ik zal dr aankomende maand eens mee gaan beginnen
 
je hebt al flink resultaat na 2.5maande!! Ik raad je aan: 7:00 appel, 12:00 2 boterhammen, 15:00 banaan avond eten wat de pot schaft, verder niks. Succes met je doelen

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 21:47 ----------

hier heb ik heel veel op bereikt!!!

Dit kan je geeneens een eetschema noemen dit slaat nergens op
 
Als je rond je (basale) onderhoud eet, is het dan verstandig om 1x per week een refeed te houden?
 
easy, minder kcal in dan verbranding is bf droppen.
en uiteraard vaak alles controleren en aanpassen waar nodig.
DOE COMPOUNDS, HOELAAG IN BF DAN OOK!
 
Back
Naar boven