XXL Nutrition

Vetpercentage verlagen zonder af te vallen

Bezoekers in dit topic

Probleem voor velen is dat er een blokkade zit in de denkwijze die opgeworpen wordt zodra er een middenweg gevraagd wordt.
Buien de zelf bewandelde routes wandelen is daarom absoluut geen optie.
Het is op hun snelweg naar Rome of geen weg naar Rome.

Bij een overschot voed je sneller en meer je vetmassa inderdaad en veel vet aanzetten is niet nodig.
Iets minder caloriën en eventueel iets cardio kan dat probleem al oplossen. Maar kan je evengoed dus nog ruim voldoende voeding binnen krijgen om de spieren goed te voeden.
Haha. Hier staat gewoon letterlijk niks. Lees het nou eens zelf hardop voor en vertel me dan wat er nou eigenlijk staat.

En wat betreft routes en wegen en ander slap gelul. Kijk naar je fysiek man en dat met een shitload AAS... Dat is toch je stokpaardje? Andere mensen ecto's noemen en oreren over "ervaring". De weg onderweg kwijt geraakt op je paden en routes? Je moet je schamen om dan ook nog de betweter uit te gaan hangen zonder argumentatie en beginners onder die berg schijt die je advies noemt te begraven. Maar goed zoals ik al eerder zei, ik kijk tegen je aan aan een kind van 12 met wat mentale issues. Ik zie namelijk geen andere optie.

Het is me ondertussen namelijk wel duidelijk dat het niet simpelweg eigenwijsheid of waanvoorstellingen zijn waar je mee te kampen hebt. En dat is best sneu dus ik ga proberen je in je wereldje te laten. Een wereldje waar wat jij zegt kant of wal raakt :)
 
Haha. Hier staat gewoon letterlijk niks. Lees het nou eens zelf hardop voor en vertel me dan wat er nou eigenlijk staat.

En wat betreft routes en wegen en ander slap gelul. Kijk naar je fysiek man en dat met een shitload AAS... Dat is toch je stokpaardje? Andere mensen ecto's noemen en oreren over "ervaring". De weg onderweg kwijt geraakt op je paden en routes? Je moet je schamen om dan ook nog de betweter uit te gaan hangen zonder argumentatie en beginners onder die berg schijt die je advies noemt te begraven. Maar goed zoals ik al eerder zei, ik kijk tegen je aan aan een kind van 12 met wat mentale issues. Ik zie namelijk geen andere optie.

Het is me ondertussen namelijk wel duidelijk dat het niet simpelweg eigenwijsheid of waanvoorstellingen zijn waar je mee te kampen hebt. En dat is best sneu dus ik ga proberen je in je wereldje te laten. Een wereldje waar wat jij zegt kant of wal raakt :)

En dit helpt TS inhoudelijk, want ?
 
Nee wijsneus, de absolute hoeveel vet blijft hetzelfde maar de verhouding toch niet als je 50gram meer spier hebt.

Begrijp je het woord verhouding niet of kan je niet rekenen? Of misschien beide?

Hij zegt hij verbrand geen vet en bf% blijft hetzelfde. Iets klopt hier dan niet :).
 
Hij zegt hij verbrand geen vet en bf% blijft hetzelfde. Iets klopt hier dan niet :).

Nee hij zegt, je zet 50gram spier aan en je verbrand geen vet. Dus is je bf% verlaagd.
 
Ah ja zie het :P.

Hij blijft evenveel kilo vet behouden en met een winst van 50 gram spier zul je denk ik niet snel toewerken naar zijn doel.
In feite blijft hij heel lang in het zelfde shuitje zitten.

Maar hoe weet je dat je 50 gram spiermassa opgebouwd hebt lol. Ga je op een grammenweegschaal staan ?
Ver van effectief.
 
Ah ja zie het :P.

Hij blijft evenveel kilo vet behouden en met een winst van 50 gram spier zul je denk ik niet snel toewerken naar zijn doel.
In feite blijft hij heel lang in het zelfde shuitje zitten.

Maar hoe weet je dat je 50 gram spiermassa opgebouwd hebt lol. Ga je op een grammenweegschaal staan ?
Ver van effectief.

Het was een illustratief voorbeeldje he.

Maar 50gram spiermassa. Je zou dat maar elke dag opbouwen, is toch aardig wat per maand. Ik red dat iig lang niet zoveel per dag te groeien.

Met evenveel vetmassa houden en lichte groei zal het inderdaad behoorlijk lang gaan duren.
Als je sneller wilt zal je het anders moeten aanpakken.

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Heftige discussie :D

zinvol ook. :(
 
gast 50gr per dag, in welke wereld leef jij...
das 1,5kg spier per maand


serieus please stop met al die onzin waar TS helemaal niks aan heeft.

Als hij beginner is:
-Onder kcal behoefte + krachttraining
-Geen cardio

Als hij geen beginner is:
-Ga gewoon cutten, want als je jezelf dik vindt ga je niet blij worden van bulken...
 
Zou je even inlezen in recompen.


Denk dat cut-bulk wel wat effectiever is. Wel afhankelijk van je trainingservaring en stats.

gast 50gr per dag, in welke wereld leef jij...
das 1,5kg spier per maand


serieus please stop met al die onzin waar TS helemaal niks aan heeft.

Als hij beginner is:
-Onder kcal behoefte + krachttraining
-Geen cardio

Als hij geen beginner is:
-Ga gewoon cutten, want als je jezelf dik vindt ga je niet blij worden van bulken...

En weer een troll die eerst hetzelfde zegt als ik - "recompen inlezen" - en daarna even moet zaniken.
Eerst hier even lezen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/

Basis is voldoende te eten om de spiermassa te kunnen onderhouden of voeden.

De rest van het gewauwel heeft TS niets aan.
 
En weer een troll die eerst hetzelfde zegt als ik - "recompen inlezen" - en daarna even moet zaniken.

De rest van het gewauwel heeft TS niets aan.

Ik zeg toch afhankelijk van je trainingservaring en stats?
Recompen kan, maar is compleet anders dan wat jij zegt hoor... Jij zegt op onderhoud eten en HIIT:roflol:


Nogmaals:

Beginner -> onder kcal behoefte + krachttraining
Geen beginner -> maak de keuze zelf, maar als je jezelf te dik vindt is bulken niks voor jou
 
Ik zeg toch afhankelijk van je trainingservaring en stats?
Recompen kan, maar is compleet anders dan wat jij zegt hoor... Jij zegt op onderhoud eten en HIIT:roflol:


Nogmaals:

Beginner -> onder kcal behoefte + krachttraining
Geen beginner -> maak de keuze zelf, maar als je jezelf te dik vindt is bulken niks voor jou

als je goed leest wat jij zegt, recomp .... dat is wat centaur en veel andere ervaren kenners zeggen, vetmassa verlagen en spiermassa wat verhogen.

Dus wat je zegt is onzin waar TS niets aan heeft.
 
als je goed leest wat jij zegt, recomp .... dat is wat centaur en veel andere ervaren kenners zeggen, vetmassa verlagen en spiermassa wat verhogen.

Dus wat je zegt is onzin waar TS niets aan heeft.

:roflol:

hier kan je toch niet mee communiceren
 
Ouwe Moppert!
Heb je Hell al gevonden? Jullie worden vast dikke vriendjes hahaha

Haha. Hier staat gewoon letterlijk niks. Lees het nou eens zelf hardop voor en vertel me dan wat er nou eigenlijk staat. En wat betreft routes en wegen en ander slap gelul. Kijk naar je fysiek man en dat met een shitload AAS... Dat is toch je stokpaardje? Andere mensen ecto's noemen en oreren over "ervaring". De weg onderweg kwijt geraakt op je paden en routes? Je moet je schamen om dan ook nog de betweter uit te gaan hangen zonder argumentatie en beginners onder die berg schijt die je advies noemt te begraven. Maar goed zoals ik al eerder zei, ik kijk tegen je aan aan een kind van 12 met wat mentale issues. Ik zie namelijk geen andere optie. Het is me ondertussen namelijk wel duidelijk dat het niet simpelweg eigenwijsheid of waanvoorstellingen zijn waar je mee te kampen hebt. En dat is best sneu dus ik ga proberen je in je wereldje te laten. Een wereldje waar wat jij zegt kant of wal raakt :)
hahahahahahahaa ik ga stuk hier, mooie post
 
Back
Naar boven