Fitness Seller

Vetpercentage verlagen zonder af te vallen

Bezoekers in dit topic

Graydon01

Novice
Lid geworden
8 jun 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
77kg
Vetpercentage
18%
Ik wil mijn vetpercentage van 18% verlagen zonder daarbij af te vallen in gewicht. Ik ben 1,90 lang en weeg 77kg dus ik wil niet afvallen maar wel m'n vetpercentage verlagen. Hoe kan je dit het best doen?
 
Test/Tren en op onderhoud eten. Zonder kuren bijna onmogelijk.
 
Weer eentje die het niet kan zonder kuren?
 
Weer eentje die het niet kan zonder kuren?

Ik geloof wel dat het zonder ondersteuning kan, maar het is een langzaam en complex proces. Ik denk dat je jezelf beter doet door een simpele bulk/cut.
 
Gelukkig kuur jij niet martinoppert...

Maar goed het kan wel maar dat ligt wel aan je en hoe je het aanpakt. Ik ben ook van 20% naar 13-14% gegaan zonder een gram totaal gewicht te verliezen. Maar daar heb ik wel 7 maanden over gedaan. Een diepere cut gevolgd door een bulk was sneller geweest denk ik.
 
Misschien beginnen met op onderhoud te eten en kijken wat dat doet. Aan de hand van hoe je lichaam daar op reageert je kcal inname aanpassen.
 
Gelukkig kuur jij niet martinoppert... Maar goed het kan wel maar dat ligt wel aan je en hoe je het aanpakt. Ik ben ook van 20% naar 13-14% gegaan zonder een gram totaal gewicht te verliezen. Maar daar heb ik wel 7 maanden over gedaan. Een diepere cut gevolgd door een bulk was sneller geweest denk ik.

Super resultaat! Sneller? Durf ik niet mijn hand voor in het vuur te steken.. dit is op basis van je huidige gewicht wel even een vvm winst van 5 kg in 7 maanden!

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Misschien beginnen met op onderhoud te eten en kijken wat dat doet. Aan de hand van hoe je lichaam daar op reageert je kcal inname aanpassen.

Dat kan ik je zo ook wel vertellen, als op onderhoud eet blijft je vetpercentage gelijk en je vvm ook :D
 
Super resultaat! Sneller? Durf ik niet mijn hand voor in het vuur te steken.. dit is op basis van je huidige gewicht wel even een vvm winst van 5 kg in 7 maanden!

Thanks, maar daar zit ook een stukje muscle memory in (geen idee hoe dat phenomeen heet). Ik ben iets van 15 kilo op mijn bench vooruit gegaan in vergelijking met mijn laatste top (van 4 jaar geleden ofzo) squats en deadlifts deed ik toen nog niet. Maar ik vond het wel echt een kut proces. Ik ben veel sociale gelegenheden uit te weg gegaan. Elke dag calorieën en marcos tellen.
 
Zonder kuren bijna onmogelijk.
 
Dus als ik goed begrijp, niet minder gaan eten, wel minder verzadigde vetten, en meer cardio gaan doen?
 
Gelukkig kuur jij niet martinoppert...

.

En wat heeft dat te maken met TS ?

Als je nou alleen komt om te zieken en ruzie te zoeken kan je beter wegblijven.
Geef gewoon mensen die vragen stellen een relevant antwoord.

Dat jij niets kan zonder middelen betekent niet dat anderen het ook niet kunnen.

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Dus als ik goed begrijp, niet minder gaan eten, wel minder verzadigde vetten, en meer cardio gaan doen?

Ja, gewoon wat cardio toevoegen en dan liefst hiit en anders kort en krachtig hoog intensief. Tempo ook hoog houden in de krachttrainingen.
Omdat je dan met de voeding te laag zit om meer vet aan te zetten dan je verbrand maar wel genoeg binnenkrijgt om je VVM goed te voeden zal de spiermassa verbeteren/groeien en bf% zakken.

Houdt er wel rekening mee dat als je VVM te hoog is t.o.v. bf% dat het dan niet zomaar zal lukken.
Dus met andere woorden hoe droger hoe moeilijker.
 
En wat heeft dat te maken met TS ? Als je nou alleen komt om te zieken en ruzie te zoeken kan je beter wegblijven. Geef gewoon mensen die vragen stellen een relevant antwoord. Dat jij niets kan zonder middelen betekent niet dat anderen het ook niet kunnen. ---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ---------- Ja, gewoon wat cardio toevoegen en dan liefst hiit en anders kort en krachtig hoog intensief. Tempo ook hoog houden in de krachttrainingen. Omdat je dan met de voeding te laag zit om meer vet aan te zetten dan je verbrand maar wel genoeg binnenkrijgt om je VVM goed te voeden zal de spiermassa verbeteren/groeien en bf% zakken. Houdt er wel rekening mee dat als je VVM te hoog is t.o.v. bf% dat het dan niet zomaar zal lukken. Dus met andere woorden hoe droger hoe moeilijker.
Oke bedankt, en als ik daarmee zou beginnen kan je dan al ongeveer zeggen hoelang het gaat duren om van 18% naar 10-12% te gaan? Of is dat per persoon verschillend?
 
Zou je even inlezen in recompen.


Denk dat cut-bulk wel wat effectiever is. Wel afhankelijk van je trainingservaring en stats.
 
Oke bedankt, en als ik daarmee zou beginnen kan je dan al ongeveer zeggen hoelang het gaat duren om van 18% naar 10-12% te gaan? Of is dat per persoon verschillend?

is per persoon verschillend.

Ligt ook een deel aan je ervaring of je gevorderd bent of niet en hoe je je trainingen doet en eventueel de rest van je activiteiten vs de voeding die je neemt. De verhoudingen in EKV en welke soort voeding je neemt.
Van 18% naar 12% ...de ene kan het in een maandje en de ander doet er misschien wel 3 maanden over.
 
Zonder kuren bijna onmogelijk.

zo'n ontzettende onzin dit

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Ik wil mijn vetpercentage van 18% verlagen zonder daarbij af te vallen in gewicht. Ik ben 1,90 lang en weeg 77kg dus ik wil niet afvallen maar wel m'n vetpercentage verlagen. Hoe kan je dit het best doen?

Vee eiwitten + zware krachttraining.
 
Weer eentje die het niet kan zonder kuren?

En wat heeft dat te maken met TS ?

Als je hier alleen maar komt om stoer te doen kan je beter wegblijven.
Geef gewoon mensen die vragen stellen een relevant antwoord.
 
En wat heeft dat te maken met TS ?

Als je hier alleen maar komt om stoer te doen kan je beter wegblijven.
Geef gewoon mensen die vragen stellen een relevant antwoord.

Je bent wel een heel erg zielig ecto figuurtje he?
Je bent 31 en gedraagt je als 13.
 
Je bent wel een heel erg zielig ecto figuurtje he?
Je bent 31 en gedraagt je als 13.

Mwa meer een endo denk. Maar ik begrijp dat het dus niet stoer is als je een ecto bent?
 
Liever Martin die er niet vies van is wat broscience uit te gooien dan die mensen die beweren dat je overal roids bij nodig hebt.
 
Back
Naar boven