AndroidHealthClinic

Vetpercentage verlagen zonder af te vallen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Recompen is voor de meesten lastig en naar mijn mening onnodig lastig. Bulk/cut is veel efficienter. Overigens is wat sommigen zeggen dat het alleen kan als je kuurt niet waar, maar als je kuurt is het gemakkelijker
 
Bij beginners en trainee met aardig bf% gaat het aardig snel evengoed.
Maar voor gemiddeld tot laag bf% is het inderdaad wat lastiger.
 
Bij beginners en trainee met aardig bf% gaat het aardig snel evengoed.
Maar voor gemiddeld tot laag bf% is het inderdaad wat lastiger.

Precies, en het werkt ook bij BB-ers die een tijd niets gedaan hebben.
 
Volgens mij is TS helemaal blanco vwb KT dus dan kan ie nog wel vet verliezen en gelijkertijd spiermassa aanzetten.

Zoniet dan is het zonder farmaceutica idd onmogelijk.

Krachttraining met hoge intensiteit, net onder onderhoud eten en geen cardio of andere flauwekul aktiviteit.
 
Volgens mij is TS helemaal blanco vwb KT dus dan kan ie nog wel vet verliezen en gelijkertijd spiermassa aanzetten.

Zoniet dan is het zonder farmaceutica idd onmogelijk.

Krachttraining met hoge intensiteit, net onder onderhoud eten en geen cardio of andere flauwekul aktiviteit.

Ommogelijk is het niet, het ligt gewoon aan hoe insuline resistent/sensitive je bent in je spieren en vet cellen. Dat is de reden waarom een vette mensen makkelijkere gainen in een deficit is omdat de vet cellen zeer insuline resistent zijn en daarom de calorieen 'wegduwen' terwijl als je net begint met trainen je spieren insuline sensitiever worden en dan daarom makkelijker calorieën opnemen. Alleen naar mate je afvalt zullen je vet cellen minder resistent worden en weer calorieën opnemen er minder voor je spieren overblijven.

Ik weet eigenlijk niet bij iemand die heel getraind is de insuline sensitivity afneemt in de spieren.
 
Volgens mij is TS helemaal blanco vwb KT dus dan kan ie nog wel vet verliezen en gelijkertijd spiermassa aanzetten.

Zoniet dan is het zonder farmaceutica idd onmogelijk.

Krachttraining met hoge intensiteit, net onder onderhoud eten en geen cardio of andere flauwekul aktiviteit.

grote flauwekul.
 
In 35 jaar training heb ik veel geleerd, o.a. nooit iets aan te nemen van AAS/PED gebruikers ;)

Dan kan je dus waarschijnlijk beter alles aannemen van ecto's met ondergewicht die het niet voor elkaar krijgen te groeien en niets zonder middelen kunnen en vooral die nog nooit iets bereikt hebben.......
 
Dan kan je dus waarschijnlijk beter alles aannemen van ecto's met ondergewicht die het niet voor elkaar krijgen te groeien en niets zonder middelen kunnen en vooral die nog nooit iets bereikt hebben.......

Iemand zoals jij dus, als je geen drugs had gebruikt.

Gooi jezelf weg man met je al je boute advies.
 
Gelukkig kuur jij niet martinoppert...

Dat hoop ik echt niet nee, dan is er iemand erg veel geld aan het weg gooien.

OP: word een moeilijke taak zoals al aangegeven (zonder de spul)..
 
Laatst bewerkt:
Iemand zoals jij dus, als je geen drugs had gebruikt.

Gooi jezelf weg man met je al je boute advies.

we gaan naar stickychees z'n broscience luisteren ....allemaal met pussy gewichten trainen en bizar bf% het podium op....

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Dat hoop ik echt niet nee, dan is er iemand erg veel geld aan het weg gooien.

Jij weet beter Ray.
 
Dat hoop ik echt niet nee, dan is er iemand erg veel geld aan het weg gooien.

OP: word een moeilijke taak zoals al aangegeven (zonder de spul)..

Iedereen die op een podium staat en met prijzen weg loopt kuurt. Wie dat ontkent liegt.
 
Iedereen die op een podium staat en met prijzen weg loopt kuurt. Wie dat ontkent liegt.

Er zijn er (imo helaas) veel te veel die ontkennen dat ze gebruiken. Als je gebruikt moet je gewoon eerlijk zijn en toegeven.
Is ook hier op DBB ..... de grootste schreeuwers zetten ook gewoon elke week een naald in hun reet.
 
dammascus

Ben jij 24 uur bij die winnaars ?
 
In 35 jaar training heb ik veel geleerd, o.a. nooit iets aan te nemen van AAS/PED gebruikers ;)

Tot een bepaald niveau is het zeker mogelijk. Afhankelijk van bf% en spiermassa niveau. Ik heb ook gains gemaakt na een paar jaar training, terwijl ik onder 15% zat en 150kgx5 kon squatten. Dus niet alleen absolute beginners met veel te veel vet kunnen gainen tijdens een cut.

Eric Helms:
http://www.youtube.com/watch?v=ud7CnPJcK6U
http://www.youtube.com/watch?v=hlfsM45VQPU
 
Iedereen die op een podium staat en met prijzen weg loopt kuurt. Wie dat ontkent liegt.

Je bent te kort door de bocht, de bikini dames staan ook op het podium en lopen ook weg met prijzen, veel daarvan kuren niet.
Maar dat bedoel je waarschijnlijk niet, je bedoelt waarschijnlijk de bodybuilding categorie.
 
Tot een bepaald niveau is het zeker mogelijk. Afhankelijk van bf% en spiermassa niveau. Ik heb ook gains gemaakt na een paar jaar training, terwijl ik onder 15% zat en 150kgx5 kon squatten. Dus niet alleen absolute beginners met veel te veel vet kunnen gainen tijdens een cut.

Eric Helms:
http://www.youtube.com/watch?v=ud7CnPJcK6U
http://www.youtube.com/watch?v=hlfsM45VQPU

Probleem bij velen is dat cutten direct vertaald wordt naar een groot tekort aan voeding en bouwstoffen ......
Zolang daar zo zwart wit over gedacht blijft worden kom je nooit ergens.
 
Iedereen die op een podium staat en met prijzen weg loopt kuurt. Wie dat ontkent liegt.

Nee,
dat kan ik me al helemaal niet voorstellen, maar zegt marti dat ie heeft gekuurd ???
 
Nee,
dat kan ik me al helemaal niet voorstellen, maar zegt marti dat ie heeft gekuurd ???

Er zijn klasses waar kuren niet nodig is dus ja er kunnen winnaars zijn die naturel zijn.

Ja Martin heeft gekuurd, dat is algemeen bekend. Maar dat heeft totaal niets met dit topic te maken.
 
Waarom zou je in gewicht gelijk willen blijven persé? Waar is dat voor nodig? Het is sowieso totaal suboptimaal. Ja het kan maar je kan ook naar Rome via Moskou. Dat wilt niet zeggen dat het handig is.
 
Back
Naar boven