AndroidHealthClinic

Vetpercentage verminderen

Bezoekers in dit topic

Goed, maar dan zit ik te weinig in men eiwitten en aangezien ik de tonijn heb moeten schrappen, ben ik nu op zoek naar een ander alternatief. ;)
Je avondeten kan toch ook gewoon eiwitrijk zijn?

Snap het probleem niet zo. Zijn al heel veel handige tips gegeven, maar je geloof het niet?
 
Je avondeten kan toch ook gewoon eiwitrijk zijn?

Snap het probleem niet zo. Zijn al heel veel handige tips gegeven, maar je geloof het niet?

Men avondeten is dan ook eiwitrijk, maar als ik de tonijn er van tss laat, kom ik te kort en daar zoek ik een ander alternatief voor.
Heb ik dan ooit gezegd dat ik daar allemaal niks van geloof? ???
 
Vandaag 1053 calorien verbrand in 84 minuten tijd. Vind ik vanmezelf echt knap, afvallen gaat bij mij echt goed en elke keer als ik ga trainen moet ik minimaal 800 calorien verbranden. Eerder ga ik niet weg, ik train 3 x per week, soms 2 als het niet anders is. Maar afvallen gaat bij mij snel.

Drink veel water, groene thee, s'nachts op me werk nog brood met kaas zonder boter en een fruit en bij het avond eten gewoon lekker eten wat de pot schaft.

Kilo's gaan eraf :)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag 1053 calorien verbrand in 84 minuten tijd. Vind ik vanmezelf echt knap, afvallen gaat bij mij echt goed en elke keer als ik ga trainen moet ik minimaal 800 calorien verbranden. Eerder ga ik niet weg, ik train 3 x per week, soms 2 als het niet anders is. Maar afvallen gaat bij mij snel.

Drink veel water, groene thee, s'nachts op me werk nog brood met kaas zonder boter en een fruit en bij het avond eten gewoon lekker eten wat de pot schaft.

Kilo's gaan eraf :)

Dan heb jij meer geluk dan mij. :p

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Morgen cheatdag invoeren, is het de bedoeling dat je van 's morgens andere dingen eet of eerder gwn je voedingsschema volgen, met daarin een andere maaltijd?
 
Wat ik doe als ik wakker word (vaak in de middag) een broodje met kaas eten en of kipfilet zonder boter, dan goldpower achterover werken (energy drank) sporten tot me doel : minimaal 800 calorien verbranden op de crosstrainer, dan eenmaal klaar uurtje wachten, eten wat de pot schaft (avondeten) niet te grote hoeveelheid, dan later op de avond nog wat noodles en een broodje kaas/kipfilet, gedurende dag paar glazen water en groene thee drinken, zeker na de training veel water. Dan gedurende nacht eet ik vaak nog 1 broodje kaas ofzo, dan me dienst afmaken en lekker slapen.

Op de vrije dagen train ik in de avond na het avond eten en eet ik in de middag gewoon broodje, niet veel iig. Later de nacht ook nog es.

Heb nachtdienst altijd dus leef op andere tijden ;) maar ik pak genoeg rust & let op wat ik eet. Met me training doe ik ook altijd alleen maar cardio 3 x per week
 
Dan heb jij meer geluk dan mij. :p

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Morgen cheatdag invoeren, is het de bedoeling dat je van 's morgens andere dingen eet of eerder gwn je voedingsschema volgen, met daarin een andere maaltijd?

Verschilt per persoon. Sommigen grijpen een cheatdag aan om de hele dag junkfood te eten, anderen vervangen 1 of 2 maaltijden door iets 'slechts'.

Voor jezelf bepalen wat je het fijnst vindt.
 
Nee, je zegt niet dat je het niet gelooft. Je stelt alleen constant en in twee topics precies dezelfde vragen, terwijl je genoeg antwoorden krijgt.
Als je nu nog niet weet wat je in plaats van tonijn kunt eten...

Wat ik doe als ik wakker word (vaak in de middag) een broodje met kaas eten en of kipfilet zonder boter, dan goldpower achterover werken (energy drank) sporten tot me doel : minimaal 800 calorien verbranden op de crosstrainer, dan eenmaal klaar uurtje wachten, eten wat de pot schaft (avondeten) niet te grote hoeveelheid, dan later op de avond nog wat noodles en een broodje kaas/kipfilet, gedurende dag paar glazen water en groene thee drinken, zeker na de training veel water. Dan gedurende nacht eet ik vaak nog 1 broodje kaas ofzo, dan me dienst afmaken en lekker slapen.
Goed advies :rolleyes:
 
Nee, je zegt niet dat je het niet gelooft. Je stelt alleen constant en in twee topics precies dezelfde vragen, terwijl je genoeg antwoorden krijgt.
Als je nu nog niet weet wat je in plaats van tonijn kunt eten...


Goed advies :rolleyes:


Ik vraag steeds dezelfde vraag en deze is kan ik de tonijn vervangen door kwark en daar heb ik tot op heden nog steeds geen antwoord op gekregen.

Weet ondertss wel dat ik deze kan vervangen, door makreel, garnalen, zalm, mosselen, ...
 
Tonijn is efficiënter qua kcal/eiwit verhouding, echter als de vervangende kwark in je macro's past zou ik er geen probleem van maken.
 
800 kcalop de crosstrainer is meer dan een uur lopen rammen op dat ding, iets teveel van het goeie denk je niet?
 


---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Morgen cheatdag invoeren, is het de bedoeling dat je van 's morgens andere dingen eet of eerder gwn je voedingsschema volgen, met daarin een andere maaltijd?

Er is volgens mij geen bedoeling van een cheatdag......en het is ook niet verplicht. Ik heb zelf nooit een cheatdag, vind dat helemaal niet prettig om dingen te eten waar mijn lichaam verder weinig tot niets mee kan.
 
Er is volgens mij geen bedoeling van een cheatdag......en het is ook niet verplicht. Ik heb zelf nooit een cheatdag, vind dat helemaal niet prettig om dingen te eten waar mijn lichaam verder weinig tot niets mee kan.

Heb je ergens wel gelijk in. :)

Maar is het niet beter om zo een dag in te schakelen ivm het metabolisme?
 
ja je kan een soort refeeddag invoeren om je metabolisme op te krikken.
maar dat is volgens mij meer als je laag in khd zit en laag vet% hebt.

of zit ik er nou naast? :O.
 
Oke sorry Dude:rolleyes:, ik vind van wel, leg anders de voedingswaardes van tonijn en mosselen even naast elkaar:

25q6omo.jpg


Qua cholesterol, eiwit/vet verhouding voor iemand die in de cut is/ vet wil verliezen, zie ik geen reden om geen tonijn te nemen, behalve als je het ECHT niet lekker vind:D.


Voila, daar wringt het schoentje, ik vind het echt niet lekker, krijg het met moeite naar binnen. :)
 
Back
Naar boven