XXL Nutrition

Vetpercentage vraag

Bezoekers in dit topic

tempo

Novice
Lid geworden
20 nov 2011
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m76
Heyy,

ik zal me even voorstellen,
ik ben Jeroen 176cm lang en weeg 94KG,

Mijn Vetpercentage is 29,8% volgens en apparaatje.

mijn doel is dat mijn Vetpercentage 10% of eronder.
is dat haalbaar?
van 29,8% naar 10%?

Mvg,
Jeroen
 
Gezond eten (om de 2 uur), veel trainen + cardio, veel water drinken.
Verse ananas, sperziebonen en komkommer om het vocht uit je lijf te pissen..
Zit je binnen no-time (weken/paar maanden)tussen de 15/20%.

Dan goed volhouden..

Onder de 10 procent word lastiger en heb je veel motivatie nodig..
(Tenzij je aan de hulpproducten* gaat.)

* = roids
 
Ben je ergens in de stad gemeten met een Omron meter?
 
hangt af van je motivatie bro, heel lang cutten maakt mij depressief, als je ecay of iets anders neemt gaat het idd sneller, heb je het met een caliper laten meten?
 
hangt af van je motivatie bro, heel lang cutten maakt mij depressief, als je ecay of iets anders neemt gaat het idd sneller, heb je het met een caliper laten meten?

nee met dit apparaat [Link niet meer beschikbaar]
 
nee met dit apparaat [Link niet meer beschikbaar]
Dan heb je niet de juiste vetpercentage gemeten, is slecht as ****.
Google fatcaliper bij body en fitshop heb je er voor 7 euro een.
 
Dan heb je niet de juiste vetpercentage gemeten, is slecht as ****.
Google fatcaliper bij body en fitshop heb je er voor 7 euro een.

oke heel erg bedankt ik ben nog een beginner..
mijn lichaam is nog een zoutzak :D

dus ik moet veel komkommer eten en ananas om mijn vetpercentage te laten zaken.

alleen als ik echt veel Krachttraining doe lukt het mij om in 1 jaar naar ongeveer 10% te zakken??
 
dus ik moet veel komkommer eten en ananas om mijn vetpercentage te laten zaken.

Nee, je moet goed eten om je vet percentage te laten zakken. Komkommers helpen minimaal om het vocht uit je lichaam te plassen. > Stickies lezen in de voeding sectie.


alleen als ik echt veel Krachttraining doe lukt het mij om in 1 jaar naar ongeveer 10% te zakken??
Het gaat er ook niet om dat je ''echt veel kracht training'' doet, het gaat erom dat je al je spieren eens per week pakt, als je dit nou een paar keer full-body doet of vier keer in de week bijvoorbeeld elke keer two spiergroepen pakt maakt niet uit. Na je kracht training doe je cardio voor tenminste 40 minuten op een redelijke tempo, zorg ervoor dat je nog redelijk kan praten wanneer je je cardio doet.

Je moet ook weten wat je energiebehoefte en dergelijke is, er zijn hier stickies over, lees dit, leer het uit je hoofd en gebruik het als je persoonlijke bijbel. Zodra je dit weet kan je hier je voedingsschemaop afstemmen, als je niet goed weet hoe dat moet raad ik je aan om persoonlijke begeleiding te volgen, dit heb ik namelijk ook gedaan. http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/persoonlijke-begeleiding-schemas-op-dbb-246163/


 
Back
Naar boven