AndroidHealthClinic

vetpercentage weer omlaag! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

astridverdel

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 aug 2006
Berichten
100
Waardering
0
hallo allemaal,
ben gisteren weer bij marjolein schilperoort geweest en ze heeft me weer gemeten en wat blijkt 3 procent vet eraf!!!!!!!! en 1 kilo spier erbij!!!!! ze was heel erg tevreden mijn vetpercentage is nu 23 procent binnen 2 weken 3 procent eraf moest ik ff melden ben er namelijk zelf ook heel blij mee groetjes astrid.
 
gefeliciteerd... en succes... met de volgende procenten..
 
met een knijpertje of met een zo'n digitale vetmeter ?
 
gefeciliteerd . . .maar 1 kilo spier in 2 weken? lijkt me meer een combo van spier/vocht/glycogeen.

desalniettemin, goed werk :)
 
gemeten met een tang groetjes astrid.
 
netjes, keep it up
 
mijn vetpercentage is inmiddels 21,5 procent!:D
 
Kijk dat is weer heel mooi, netjes gedaan
 
Gaat goed dus! Je wordt blijkbaar een behoorlijk slanke den... ;)
Ga zo door!
 
Netjes , hoever wil je gaan als ik vragen mag ?
Greets mar
 
Netjes hoor! Bij Mar zit je ook zekers goed. Doe haar de groetjes van me de volgende keer. ;-)
 
ik wil kijken of ik bij de 10 procent kan komen long way to go! maar tot nu toe gaat het goed, marjolein wil me naar 17 procent hebben maar ik wil eigenlijk nog wel wat lager dus we zien wel waar het schip strand in ieder geval ga ik nu voorlopig nog door! we keep on going! groetjes astrid.
 
zoalg de motivatie er is lukt het je wel suc6 meid;)
 
ik wil kijken of ik bij de 10 procent kan komen long way to go! maar tot nu toe gaat het goed, marjolein wil me naar 17 procent hebben maar ik wil eigenlijk nog wel wat lager dus we zien wel waar het schip strand in ieder geval ga ik nu voorlopig nog door! we keep on going! groetjes astrid.


10% is erg laag, zeker als je geen wedstrijdambities hebt. Een normaal, mooi vetpercentage is zo rond de 15%.
 
Je bedoelt, mooi laag voor een bodybuildster!
Gewone stervelingen zijn al blij met 20-25%! Hangt ook wel af van de leeftijd.. als ik me 20 jaar jonger maak, heb ik ineens 5% minder volgens de tabellen.
 
In principe is 15% mooi voor een atleet ja, maar zij is geen wedstrijdatleet en wil naar de 10%! Dan zou het een beetje raar zijn als ik zeg dat ze op minimaal 20% moet zitten. Met 15% zie je er gewoon goed uit en daar is prima mee te leven!
 
om eerlijk te zijn is het een droom van me om zelf ook op het podium te staan(figure) vandaar dat ik probeer zo ver te komen maar besef dat je niet zomaar kunt zeggen ik wordt figure want het moet ook in je zitten marjolein kent bijvoorbeeld iemand die er echt alles aan doet en alles netjes volgt maar waarbij het er toch niet uit komt maar wie niet waagt wie niet wint! groetjes astrid.
 
volhouden en in jezelf blijven geloven.
ik ben begonnen als dikkertje en niemand die mij ooit op een podium zou verwachten... en toch stond ik daar ! en of je nu wel of niet aan het "ideaal"-beeld voldoet, als het voor jou maar goed is.

succes en gewoon doorgaan
 
en ben weer omlaag zit nu op 19,5 procent(vetpercentage) marjolein zegt dat ze niet meer echt naar de kilos kijkt maar dat het vetpercentage belangrijker is zelf moet ik er nog wel even aan wennen hoor als de weegschaal meer aangeeft( maar mijn vetpercentage toch omlaag is dus het goed is) is gewoon een gewenning denk ik iedereen vraagt ook aan je hoeveel weeg je nu? terwijl het daar nu niet meer om draait tja dan moet je toch steeds uitleggen dat het nu gaat om je vetpercentage omlaag te brengen en dat als je zwaarder bent dat spier is en geen vet pfffffff vermoeiend dat wel af en toe maargoed we gaan de goeie kant op we keep on going!
 
Back
Naar boven