MuscleMeat

Vetpercentage

Bezoekers in dit topic

Cisco666

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2006
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
111kg
Vetpercentage
8%
Heren, dames,

hoe meten jullie je vet percentage??
gebruik je de tang, Omron ???

Ik zie vaak VP bij mensnen staan en foto's aarvvan ik denk nou das geen 15% maar eerder 25%

er zijn tig manieren van meten, maar alleen de tang en de scanner zijn voor de meesten bereikbaar.
 
Huidplooi meter gebruiken ze bij mij, ze meten dan op 4 punten, rug, biceps, triceps en buik.

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Bench 175kg * 10 ???
Squats 295kg * 10 ???
1m85 111kg 8% :eek:

Ik wil weleens een foto van jou zien als je zulke stats durft neer te zetten.

Niet eens op gelet, indrukkendewekkende stats idd.
 
Ik kijk altijd naar mezelf in de spiegel en doe dan een gok.
 
Schatten aan de hand van je spiegelbeeld is inderdaad niet eens zoveel onnauwkeuriger als zo'n weegschaal.

Ik heb de laatste gebruikt. Wel steeds dezelfde. Gaat mij dan ook meer om de vooruitgang te zien, dan of dat getal precies klopt.

Wil (nu dat ik m'n doel op een bepaald % heb gevestigd) het wel nog eens goed met een tang laten meten. Maar daar zitten net zo goed verschillen in, wie het doet etc.
 
355 deadlift en dit 8 keer? Heb Ronnie Coleman 400+ 2 keer zien tillen, dus dat moet jij ook kunnen?
 
Schatten aan de hand van je spiegelbeeld is inderdaad niet eens zoveel onnauwkeuriger als zo'n weegschaal.

Ik heb de laatste gebruikt. Wel steeds dezelfde. Gaat mij dan ook meer om de vooruitgang te zien, dan of dat getal precies klopt.

Wil (nu dat ik m'n doel op een bepaald % heb gevestigd) het wel nog eens goed met een tang laten meten. Maar daar zitten net zo goed verschillen in, wie het doet etc.

nadeel van die weegschalen is dat het nogal op vocht reageert.. dus wel altijd onder dezelfde omstandigheden gebruiken om vergelijkbare getallen te krijgen. Voor en na training scheelt soms wel 5% aan lichaamsvet :)
 
Back
Naar boven