XXL Nutrition

Vetpercentage? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 dec 2010
Berichten
743
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Kunnen jullie men vp eens schatten? Ik denk zelf 18-20.

Voor.jpg


Zij.jpg


Achter.jpg
 
Blijft moeilijk, afgaande op deze foto's zou ik 16-18 gokken
 
Danakje voor de link maar ik heb zo ene van b&f maar kan er niet echt mee werken. Kom telkens wat anders uit. Hoe hard moet je knijpen of gewoon zacht ertegen. Ik zit in een cut en wil nu eindelijk een naar 10% zodat ik kan bulken tot 14% en dan terug cutten naar 10%.

Je kan in principe niet missen met zo'n ding van bnf omdat je gewoon zo hard moet knijpen tot de twee pijltjes overeen komen. Er zal wel wat verschil zijn tss verschillende metingen maar zoveel ook niet.

Verder zou ik gewoon de spiegel gebruiken. Want als je tevreden bent in de spiegel is het toch in orde? Of wil je kunnen zeggen tegen je vrienden, kijk ik sta op 8%?
 
Nee, maar 18% is ook niet gezond. Een vp van 10-14 is gewoon gezond ook en das het voornaamste van een cut. Niet enkel het uitzicht. Je moet niet cutten vind ik om te lopen showen op het strand (behalve wedstrijd atleten) maar omdat het gezond is. Daarmee dat ik mensen vraag wat ze denken.
 
Je hebt denk ik 18/20% zo te schatten, en 18% is normaal.
 
18 a 20 % denk ik
 
Nee, maar 18% is ook niet gezond. Een vp van 10-14 is gewoon gezond ook en das het voornaamste van een cut. Niet enkel het uitzicht. Je moet niet cutten vind ik om te lopen showen op het strand (behalve wedstrijd atleten) maar omdat het gezond is. Daarmee dat ik mensen vraag wat ze denken.

bwa 18% is ook niet echt ongezond hoor. Ik ga niet zeggen dat het gezond is, maar voor iemand die niet aan sport doet is het wel "ok". 10-14% is goed voor mensen die nog een bepaalde sport doen zoals tennis ofzo.

Maar de meeste van mijn vrienden die niet sporten/bb doen zitten rond dat % door het uitgaan en bier drinken, maar ze voelen zich gewoon goed in hun vel. Daar gaat het gewoon om. Ik persoonlijk zal nooit boven de 13-14% komen. Liever all year round abs.
 
18, iedereen zegt toch iets anders. Laat het eens opmeten bij de fisio anders.
 
Look in the mirror man!!! Vp is nu niet van belang gewoon k*tten tot je tevreden bent en dan bulken... That's my opinion. Succes
 
Back
Naar boven