XXL Nutrition

vetpercentage (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

frans1

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 apr 2003
Berichten
29
Waardering
0
hoi, ik heb momenteel een vetpercentage van 12 en een beetje.

ik gebruik een voedingsschema van 5 maaltijden per dag.

hoe kan ik mijn percentage onder de 10% krijgen.

ik volg mijn schema strikt, af en toe in ´t weekend een biertje.

grtz.
 
Nieuw hier?
Kijk eerst even bij andere posts in deze sectie of in het Artikel sectie waar BURN een mooi artikel over voeding heeft geschreven.

Cutting/dieet/afvallen heeft allemaal te maken met wat je zoekt en als je hier rondkijkt zie je diverse posts met die woorden in de titel
 
Laatst bewerkt:
Tnx BOS, thread met goede tips;)http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5108

Wil je echt effectief een dieet volgen dan moet je de volgende informatie hebben:
- Hoeveel kcal.(onderhoudsniveau - 500cal).? Je moet dus weten wat je onderhoudsniveau aan kcal. is.
- Welke verhoudingen koolhydraten/ eiwitten / vetten? Lees andere posts door voor goede verhoudingen. Bijv 40 / 30 / 30.

Aan de hand van deze gegevens kun je de maaltijden zo verdelen dat je aan deze eisen voldoet. Nu heb je een plan(schema) en daarop kunnen wij adviezen geven.

Of je kunt gewoon minder eten en hopen dat je afvalt zonder spier te verliezen. Is niet echt slim, maar kost je wel minder moeite. Het is maar net hoe serieus je het allemaal neemt.
 
Thankx!
Maar ik vind jouw artikel uitgebreider en duidelijker.
Ik heb mijn post geschreven 10 minuten voordat ik naar de sportschool ging :D
Had jouw post toen nog niet gezien, anders had ik de mijne niet geschreven en me eerder op de sportschool gemeld ;)
 
Hee franske,

met dat geweldige lichaam van jou is het toch niet nodig om onder de 10% te komen !!!

:lifter:
 
Ik lees net bij de supplementerubriek dat je ook spiermassa wil opbouwen. het is dan t een of t ander, of bulken of cutten.
dit tezamen is heeeel moeilijk voor elkaar te brengen.
Dus post je voedingspatroon maar ns ff.:)
 
wat bedoel je precies met bulken of cutten ?

die termen zeggen mij (nog) niets.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by frans1
wat bedoel je precies met bulken of cutten ?
die termen zeggen mij (nog) niets.

Originally posted by bestoldschool
Cutting/dieet/afvallen heeft allemaal te maken met wat je zoekt en als je hier rondkijkt zie je diverse posts met die woorden in de titel
:rolleyes:
 
Back
Naar boven