MuscleMeat

vetpercentagemeter

Bezoekers in dit topic

jappe008

Cool Novice
Lid geworden
26 apr 2012
Berichten
163
Waardering
2
Lengte
1m95
Massa
85kg
hey welk is de beste en nauwkeurigste vetpercentagemeter ? http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vetpercentagemeter/
maar is zoiets echt nuttig voor je vetpercentage te meten wie is er heel content mee dit te hebben ? en als je het zelf nog nooit zelf hebt gedaan hoe weet je dat je het juist en dat je jouw vetpercentage juist meet en dat je er niet 3 procent naast zit ? :)
 
bij de meeste sportscholen kan je het tegenwoordig elektronisch laten meten. weet niet bij wat voor sportschool je zit?

bij zon apparaat zul je wel verdomd goed moeten meten. zelf deed ik het altijd met gewoon meten en dan uitrekenen, maar ik zat daar zon 3% naast met elektronische meting
 
bij de meeste sportscholen kan je het tegenwoordig elektronisch laten meten. weet niet bij wat voor sportschool je zit?

bij zon apparaat zul je wel verdomd goed moeten meten. zelf deed ik het altijd met gewoon meten en dan uitrekenen, maar ik zat daar zon 3% naast met elektronische meting

Elektronische meting is zowiso niet accuraat.. ben je beter om zelf wat research te doen en met een tangetje te meten.
 
Beter zelf doen met een tangetje ;-)
Heb 2-3 metingen gedaan op de sportschool, heb me kapot gelachen 14%-30%-25%.
3puntsmeting gedaan kwam ik op 18%

Die van de sportschool met elektronische meting geloof ik dus niet meer.
 
Beter zelf doen met een tangetje ;-)
Heb 2-3 metingen gedaan op de sportschool, heb me kapot gelachen 14%-30%-25%.
3puntsmeting gedaan kwam ik op 18%

Die van de sportschool met elektronische meting geloof ik dus niet meer.

dat had ik nou ook haha
 
Tangetje meten en goed leren meten. Vervolgens is nog altijd de absolute waarde niet interessant, maar leveren de veranderingen in deze waarde wel informatie op.
 
ik ga ook maar tangetje aanschaffen, vandaag 3 metingen gedaan,

eerste keer 18% daarna 14% daarna 19% ofso xD
 
Back
Naar boven