Fitness Seller

vette foto's NPC 2005 (1 bezoeker)

wie pakt die jaar de MR. O


  • Totaal stemmers
    104
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

punani zei:
ronnie wint op zker. naam faam en voormaat. al hoop ik dat jay hem pakt. Jay is goede gozer geeft info en doet veel voor de sport. Maar helaas Coleman is onverslaanbaar voor hem.grts


In massa misschien ja, maar als we praten over definitie mag Jay van mij winnen. Hij heeft sowieso betere benen en een veeeeeeeel betere buik :cool:
 
Gezien de foto's ziet Jay er op dit moment het beste uit :dance:, maar als Ronnie alles op een rijtje heeft m.b.t. zijn dieet zal hij wel weer winnen ;)
 
Ronnie natuurlijk, met 4 vingers in z'n neus en geblindoekt.
 
Sport2000 zei:
op rug wint ronnie het, op benen? tsjah, ronnie qau massa, maar jay wat betreft de vorm. armen vind ik een twijfelgeval. buik lijkt me duidelijk. en borst is ronnie beter. oftewel ronnie pakt hem ook dit jaar weer, al moet ik toegeven dat het me niet zal verbazen als jay hem wint, hij heeft een schitterende fysiek:)


?? ??? Ronnie een betere borst dan Jay?? Dacht het toch niet. Kijk maar eens goed, Jay heeft een veel symmetrische borst dan Ronnie. Van Jay lijken wel 2 identieke staalplaten. Ronnie krijgt hangtieten!!
 
Iedereen heeft het hier over de vorm en definitie van Cutler. Cutler traint ofoseason ook vrij droog. Ronnie word dan gewoon een papzak :)

Eerst maar eens ff kijken wanneer Ronnie net zo droog is als Cutler en dan kun je de definitie vergelijken (hoewel algemeen bekent is dat die beter is bij cutler, but none the less .. wait and see).

Prefereer ook Cutler boven KINDERSTEMMETJE Ronnie :) haha .. maar Ronnie is gewoon groter vooral zn Rug is stukken beter.

I vote ronnie
 
Latin spirit zei:
als ronnie coleman met deze vorm de O wint maakt de sport zich echt ongeloofwaardig

anderzijds gaat het er om wie op de dag van de O de beste fysiek hebt en niet nu ;)

maar je kan nou al goed vergelijken hoe ze er voorstaan kwa massa
 
Ik ben n grote JAY FAN! ik heb naast ronnie gestaan en hij is echt mega huge,maar vind jay echt AWESOME...hij is ook huge zeker voor zn lengte!
 
jordy zei:
maar je kan nou al goed vergelijken hoe ze er voorstaan kwa massa
Als je die foto's van de Olympia 2004 ziet an lijkt Cutler op sommige foto's groter dan Coleman, maar die diepte van ronnie is niet normaal vooral op zijn rug!
Ik denk(weet) dat Ronnie Coleman Mr.Olympia blijft tot dat HIJ denkt dat het genoeg is en niet eerder.
 
ronnie wint natuurlijk ( mr COoLMAN):D
 
Ronnie hoogstwaarschijnlijk. Maar hoop op iemand anders Jay Cutler of niet maakt me niet uit al Ronnie het maar niet wordt. Ben benieuwd of de nieuwe richtlijnen wat betreft de zogenaamde "Belly Ban" echt doorgevoerd worden.

Ik vind Ronnie ondanks de massa echt CRAP. Bitchtits en een uitpuilende buik en dan mag je jezelf toch MR. Olympia noemen echt waardeloos.
 
Back
Naar boven