• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

vette tattoo !!!

Bezoekers in dit topic

PRO

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
2
hey gasten,

Ik loop al jaren met het idee een tattoo en nemen, dat zou dan een tribal wezen die over mijn schouders, borst en arm heen loopt.
Ik heb overal lopen zoeken op internet maar kan niet een site vinden waar je een lijst van zulke foto's hebt.
Het is natuurlijk de bedoeling dat het op een lichaam van een bodybuilder staat.
Ik weet bijna wel zeker dat meer jongens hier op het forum met het zelfde probleem hebben gezeten en dus vast al iets verder zijn als mij, dus alle info is meer dan welkom!

Ik ben niet het type dat gewoon een tattoo zaak binnen loopt, een plaatje uitzoekt en daar de rest van zijn leven naar wil kijken.
Ik moet echt iets hebben wat mijn lichaam siert en waar je niet een 2e van op het strand tegen komt, wat ik veel bij vrienden zie :D

Hoop dat jullie wat foto's hebben, of anders links of wat dan ook.

greetzz

Waarom zet je een tribal dan ga voor een eigen ontwerp of iets dergelijks... iedereen heeft tegenwoordig een tribal dus de kans is groot dat je ook iemand tegenkomt op het strand met een tribal, natuurlijk niet precies hetzelfde als die van jou maar toch het lijkt er wel op.

Studio Tattoo Foto's
Tattoo verzamelgids, Tattoo, Piercing, Tattoo`s, Piercingen, Body, Paint, Beursen, shops, intiem, studs, wenkbrouw, tepel, navel, tong, lip, sieraden, info, coïtus, tattoo, tribel, rug, arm, been, teen, hand, hals, nek, buik, navel,tattooinfo2004, blacklist, zwarte lijst

ja bedankt voor de moeite maar staat niet echt wat tussen, ik zoek echt iets voor dikke gespierpe klauwen snapje.
Iets wat de form van de spieren mooi acentueerd.

bassD, weer bedankt!

komt zeer in de buurt, zoek alleen eigenlijk iets wat echt is ontworpen voor bbrs, weet niet of dat wel bestaat maar als er ergens een plek is om het te vinden zal het hier wel zijn.

Weet niet wat je nu allemaal moeilijk loopt te doen hoor, je kan namelijk ook gewoon een tattoo zaak binnen gaan en er eentje speciaal voor jou laten ontwerpen...

Word hij uiteindelijk eerst met stift op je lichaam gezet en als hij je eventueel niet zou bevallen word hij aangepast...
Kost je wel wat meer maar dan heb je ook wat!

Idd als je iets origineels wil neem dan GEEN tribal, die zie je overal al ??? vind ze ook niet mooi overigens.

Zo iets is echt mooi:

(beetje groot :D )
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik laat zo'n kabouter zetten met het gezicht van mikki die met een grasmaaier mijn schaamhaar knipt:thumb:

elke tribal is weer anders, waar mijn keuz op zou vallen is, met schaduw niet te veel van die ronde formen en niet gewoon zwart maar zeg maar met een patroon. Als je begrijpt wat ik bedoel.

elke tribal is weer anders, waar mijn keuz op zou vallen is, met schaduw niet te veel van die ronde formen en niet gewoon zwart maar zeg maar met een patroon. Als je begrijpt wat ik bedoel.

sorry voor m'n beidehandte gedoe:o maar keuz is keus en formen zijn vormen....

maar ik begrijp ook niet zo goed wat je bedoelt haha.. maakt ook niet uit verder..

Laatst bewerkt:
als ik jou was zou ik een bankdrukapparaat, cabelcross, een squat rek en wat losse halters over je hele lijf tatoeeren... echt een tattoe voor bbers. :rolleyes:

Back
Naar boven