MuscleMeat

vetverbrander

Bezoekers in dit topic

nozal

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2005
Berichten
405
Waardering
2
ben op zoek naar een goeie vetverbrander,zit op 8 a 9 procent.maar ben gestopt met cardio en doe nu enkel kracht en voel het vet vlug komen rond mijn buik.zoek een vetverbrander die me GEEN extra energie geeft,want hou niet van dat nerveus gedoe
 
lol vetverbrander = extra energy, als je dat niet wilt kan je net zo goed niks kopen, want de legale fatburners hebben daar hun effectiviteit aan te danken.
 
ik zie cardio niet als uithoudingssport maar als vetverbrander...bijzonder debiele reden die je geeft maargoed.

gewoon minder kcal naar binnen werken dan hoef je ook niet meer te cardio; ne

door een fatburner (legaal) zal je echt niet je cardio-tekort compenseren.
 
ik zie cardio niet als uithoudingssport maar als vetverbrander...bijzonder debiele reden die je geeft maargoed.

gewoon minder kcal naar binnen werken dan hoef je ook niet meer te cardio; ne

door een fatburner (legaal) zal je echt niet je cardio-tekort compenseren.

moet veel kcal eten,want is de bedoeling dat ik groter word he,alleen mag het vetpercentage niet overdreven veel stijgen.tot een 10% max.krachttraining vraag maar een groot uur per dag en dit oad.je zou kunnen zeggen dat je de andere dagen wat cardio kan doen,maar heb ook een gezin en de kleine heeft ook graag dat de papa met hem speelt.vrouw moet lang werken
 
Vetverbranders werken door je zenuwstelsel te stimuleren. Hierdoor ga je meer bewegen en voel je je soms onrustig.
 
moet veel kcal eten,want is de bedoeling dat ik groter word he,alleen mag het vetpercentage niet overdreven veel stijgen.tot een 10% max.krachttraining vraag maar een groot uur per dag en dit oad.je zou kunnen zeggen dat je de andere dagen wat cardio kan doen,maar heb ook een gezin en de kleine heeft ook graag dat de papa met hem speelt.vrouw moet lang werken

bijkomen (bulken) staat gelijk aan een teveel aan kcals, anders kan je niet groeien

dus je spreekt jezelf tegen met je idee
 
Wat een onzin...

Wil je groeien moet je inderdaad meer eten, maar dit betekend niet dat je kan schransen. Als je te snel in vet% eet is dat gewoon het gevoel en moet je minder kcal boven je onderhoud gaan zitten dwaas. Of gewoon cardio doen...of intensiever trainen. Fat burners voegt geen **** toe.

Leer eerst de basis voor je dit soort onzin vragen gaat stellen.
 
Wat een onzin...

Wil je groeien moet je inderdaad meer eten, maar dit betekend niet dat je kan schransen. Als je te snel in vet% eet is dat gewoon het gevoel en moet je minder kcal boven je onderhoud gaan zitten dwaas. Of gewoon cardio doen...of intensiever trainen. Fat burners voegt geen **** toe.

Leer eerst de basis voor je dit soort onzin vragen gaat stellen.

hell yeah :rocker:
 
bijkomen (bulken) staat gelijk aan een teveel aan kcals, anders kan je niet groeien

dus je spreekt jezelf tegen met je idee

wat zeg jij nu,zeg juist dat ik wil groeien en veel kcal eet.zeg gewoon dat ik niet teveel vet wil aankmen,zeg ik niet dat in geen extra kcal wil eten.grondig lezen eerst
 
wat zeg jij nu,zeg juist dat ik wil groeien en veel kcal eet.zeg gewoon dat ik niet teveel vet wil aankmen,zeg ik niet dat in geen extra kcal wil eten.grondig lezen eerst

ja baas

maar toch had ik gelijk
 
ja baas

maar toch had ik gelijk

ben er intussen uitgekomen hoe het kan komen dat ik dat gevoel heb dat ik vlug vet aankom in vet.komt omdat mijn lichaam gewend is massa's kh te verbranden door het fietsen en dus stofwisseling niet zo hoog was omdat ik toch alles verbrande.nu zal ik mijn stofwisseling gewoon wat moeten opkrikken.en daarvoor is krachttraining ideaal,dus moet ik gewoon effen geduld hebben.
 
ben er intussen uitgekomen hoe het kan komen dat ik dat gevoel heb dat ik vlug vet aankom in vet.komt omdat mijn lichaam gewend is massa's kh te verbranden door het fietsen en dus stofwisseling niet zo hoog was omdat ik toch alles verbrande.nu zal ik mijn stofwisseling gewoon wat moeten opkrikken.en daarvoor is krachttraining ideaal,dus moet ik gewoon effen geduld hebben.
Dus ondanks je massa's kh verbrandde door het fietsen was je stofwisseling niet hoog???? De reden dat je vet % toe neemt lijkt me juist omdat je stofwisseling nu op een lager pitje staat.
 
weet het eigenlijk ook niet meer hoe het zou kunnen komen.heb gelezen dat krachttraining het meest je stofwisseling doet stijgen in vergelijking met andere sporten
 
weet het eigenlijk ook niet meer hoe het zou kunnen komen.heb gelezen dat krachttraining het meest je stofwisseling doet stijgen in vergelijking met andere sporten

er zijn nog een heleboel andere sporten die je stofwisseling méér doen stijgen hoor
 
caffeine daar wordik freaky van werkt vast ook wel op je stofwisseling in!
 
Back
Naar boven