Ik wil binnenkort weer wat vet eraf halen met behulp van een vetverbrander. Weet iemand soms hoeveel calorieën je per dag verbrandt met 1 pil? Of is dit niet te achterhalen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
soulreaver zei:Je moet het eigenlijk omgekeerd doen. Reken uit hoeveel cals je lichaam normaliter verbruikt, hier zijn formules voor. Ga met je dieet daar 500 cals onder zitten. De vetverbrander kan dan een extra steuntje in de rug zijn. Je kan als basis beter van je dieet uitgaan aangezien dat effectiever is![]()

Ornathon zei:Maar denk eraan.. niet noodzakelijk in vet minderen he!!
Koolhydraten zijn de grote boosdoeners. Vooral die gemene snelle rakkers. (blijf effe van de sportdrankjes, frisdrank, vruchtensapjes af). En vul dat "gat" op met extra eiwitten.
Als je niet al te laag (onder 8%) wil, hoef je naar mijn idee niet eens fatburners te gebruiken. Gaat perfect met dieetje aanpassen. Koop dan vitamine C50 pilletjes als je graag iets wil slikken om af te kunnen vallen![]()
Ornathon zei:Maar denk eraan.. niet noodzakelijk in vet minderen he!!
Koolhydraten zijn de grote boosdoeners. Vooral die gemene snelle rakkers. (blijf effe van de sportdrankjes, frisdrank, vruchtensapjes af). En vul dat "gat" op met extra eiwitten.
Als je niet al te laag (onder 8%) wil, hoef je naar mijn idee niet eens fatburners te gebruiken. Gaat perfect met dieetje aanpassen. Koop dan vitamine C50 pilletjes als je graag iets wil slikken om af te kunnen vallen![]()