Fitness Seller

Vetverbrander

tonbors

Cool Novice
Waardering
0
Ik wil binnenkort weer wat vet eraf halen met behulp van een vetverbrander. Weet iemand soms hoeveel calorieën je per dag verbrandt met 1 pil? Of is dit niet te achterhalen.

Nee, elk lichaam reageert er anders op.

Je moet het eigenlijk omgekeerd doen. Reken uit hoeveel cals je lichaam normaliter verbruikt, hier zijn formules voor. Ga met je dieet daar 500 cals onder zitten. De vetverbrander kan dan een extra steuntje in de rug zijn. Je kan als basis beter van je dieet uitgaan aangezien dat effectiever is :)

• Topic Starter Topic Starter
soulreaver zei:
Je moet het eigenlijk omgekeerd doen. Reken uit hoeveel cals je lichaam normaliter verbruikt, hier zijn formules voor. Ga met je dieet daar 500 cals onder zitten. De vetverbrander kan dan een extra steuntje in de rug zijn. Je kan als basis beter van je dieet uitgaan aangezien dat effectiever is :)

Het is dus beter eerst in je cals te zakken. Als je op een gegeven moment geen vet meer verliest, dan pas vetverbrander gebruiken?

ja DUH, no offense maar je weet toch wel dat dat je vet kwijt wil hebben je lager moet innemen dan dat je verbuikt?

D8 je dat je hetzelfde kon eten + een fatburner dat je dan af zou vallen?

Maar denk eraan.. niet noodzakelijk in vet minderen he!!
Koolhydraten zijn de grote boosdoeners. Vooral die gemene snelle rakkers. (blijf effe van de sportdrankjes, frisdrank, vruchtensapjes af). En vul dat "gat" op met extra eiwitten.
Als je niet al te laag (onder 8%) wil, hoef je naar mijn idee niet eens fatburners te gebruiken. Gaat perfect met dieetje aanpassen. Koop dan vitamine C50 pilletjes als je graag iets wil slikken om af te kunnen vallen :P

• Topic Starter Topic Starter
Ornathon zei:
Koolhydraten zijn de grote boosdoeners. Vooral die gemene snelle rakkers. (blijf effe van de sportdrankjes, frisdrank, vruchtensapjes af). En vul dat "gat" op met extra eiwitten.
Als je niet al te laag (onder 8%) wil, hoef je naar mijn idee niet eens fatburners te gebruiken. Gaat perfect met dieetje aanpassen. Koop dan vitamine C50 pilletjes als je graag iets wil slikken om af te kunnen vallen :P

Ok bedankt, wat zijn vitamine C50 pillen (welk merk). Kan je die gewoon bij de drogist kopen, of moet je die bij een sportzaak kopen?

Ornathon zei:

Idd eerst dieet aanpassen en dan aan de burners indien nodig. Is vind ik toch veels te heet voor die burners met dit weer....kost me al genoeg moeite om m'n body temp. te verlagen :)

Heb ook al eens een fatburner gebruikt, vooral omdat het het metabolisme versnelt en je dus meer vet ophaalt en omzet in energie. Dit is ideaal voor oefeningen van lange duur zoals een uur Cardio ofzo, en maakt een fameus verschil. Dat wil ik zelfs zwart op wit zetten :)

Maar Fatburners hebben wel een iets minder aangename bijwerking, ook al beweren ze dat het niet zo is.

Hogere metabolisme = Je lichaam functioneert op 110% van normaal.

Dit wilt zeggen, hoger energieproductie en een hogere verbranding van vet, maar ook hogere bloeddruk, een hogere hartslag (die rapper over je weerstandslimiet zit), enz.

Fatburners hebben bijgevolg de kracht om je een langere tijd zonder tekorten te laten joggen of steppen, maar ook de kracht om je de hele nacht wakker te houden. De kracht om je tegen de muren te laten oplopen als je geen sport doet. Zeker als je de aanbevolen dosis neemt. Als het spul uitwerkt merk je echter dat je nauwelijks nog je ogen kan openhouden omdat je lichaam een hele periode heeft zitten overfikken. Het actieve element van fatburners is een combinatie van Ephidrine & Caffeine.

Ga er dus slim mee op en gebruik het niet als afslankmiddel alleen, maar als hulpmiddel samen met een dieet en veel sport.

Even opmerken dat je nauwelijks iets zal merken van de fatburner als je 1 pil per dag neemt. Zelfs van de sterkste (legale) fatburners hoor je minstens 2 en maximaal 3 pillen te slikken per dag. Best zo'n 5 uur voor het fitnessen, dan nog eentje 20 minuten ervoor.

Fatburners zijn niet zo nuttig voor krachttraining.

als je op de langere termijn vet wil kwijtraken, zul je toch echt aan je dieet moeten werken en belangrijker nog: spiermassa kweken.

Terug
Naar boven