hallo ik zal eerst eens zeggen hoe ik was begonnen
lengte 176
gewicht 80kg
22% vetpercentage
ik wilde gaan bulken maar voordat ik hieraan zou willen beginnen wilde ik eerst verpercentage naar 10%brengen,
hiervoor heb ik heel weinig gegeten maar wel veel eiwitrijk,
mijn max Kcal per dag was rond de 1400-1600kcal, en veel groene thee
ik heb 7 dagen per week getraint, kt en cardio heb ik om de dag gedaan
4dagen kracht en 3 dagen cardio,
allebei mijn trainingen duurden 1 uur dus 1 uur cardio en 1 uur kracht, ook heb ik steeds de fiets gepakt als ik ergens heen moest dat was per dag zon 45min
in 7 weken tijd ben ik 11kg afgevallen... ben eigenlijk 8 weken bezig geweest maar 1ste week deed ik langzaam eten afbouwen, en meer cardio
nu ben ik
69kg en vetpercentage 14 % het is nu de 10 de week
alleen probleem is dat ik laatse 2 weken niet meer ben afgevallen....
ik wil persee vetpercentage van 10 hebben,
daarom dacht ik van ik zal 1 week gewoon heel veel eten misschien is mijn stofwisseling veel te laag doordat ik zo weinig kcal eet, dat ik in die week dan 1kg ofzo bijkom maakt me niet uit... als ik daarna maar weer goed kan afvallen
zou dit helpen? of heeft iemand tips?
lengte 176
gewicht 80kg
22% vetpercentage
ik wilde gaan bulken maar voordat ik hieraan zou willen beginnen wilde ik eerst verpercentage naar 10%brengen,
hiervoor heb ik heel weinig gegeten maar wel veel eiwitrijk,
mijn max Kcal per dag was rond de 1400-1600kcal, en veel groene thee
ik heb 7 dagen per week getraint, kt en cardio heb ik om de dag gedaan
4dagen kracht en 3 dagen cardio,
allebei mijn trainingen duurden 1 uur dus 1 uur cardio en 1 uur kracht, ook heb ik steeds de fiets gepakt als ik ergens heen moest dat was per dag zon 45min
in 7 weken tijd ben ik 11kg afgevallen... ben eigenlijk 8 weken bezig geweest maar 1ste week deed ik langzaam eten afbouwen, en meer cardio
nu ben ik
69kg en vetpercentage 14 % het is nu de 10 de week
alleen probleem is dat ik laatse 2 weken niet meer ben afgevallen....
ik wil persee vetpercentage van 10 hebben,
daarom dacht ik van ik zal 1 week gewoon heel veel eten misschien is mijn stofwisseling veel te laag doordat ik zo weinig kcal eet, dat ik in die week dan 1kg ofzo bijkom maakt me niet uit... als ik daarna maar weer goed kan afvallen
zou dit helpen? of heeft iemand tips?