Fitness Seller

Vetverbranding

Bezoekers in dit topic

Kees33

Novice
Lid geworden
15 jan 2017
Berichten
14
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
65kg
Ik heb een vraag. Als ik specifiek mijn borstspieren train dan worden mijn borstspieren groter. Eens? Mooi. Als ik mijn borstspieren train verbrand het vet boven mijn borstspieren (specifiek) dan ook. Of verbrand je lichaam gewoon over het algemeen vet bijvoorbeeld waar de massa het grootst is?
Bob
 
Het is niet mogelijk om vet in maar een plek te verbranden. Vet verbranden moet over het hele lichaam gebeuren
 
Maar is er wel een hoger verbrandingspercentage in de spieren die je gebruikt hebt tijdens je training ofzo?
 
Jammer haha
 
Tenzij je goed bevriend bent met je lichaam, wellicht kan je dan nog een compromis sluiten.

Control over the mind means control over the body :o
 
Het kan wel zo voelen, omdat je spieren vollopen en opgepompd raken. Maar plaatselijk vetv erbranden is zoals boven al gezegd, niet mogelijk
 
Ik heb een vraag. Als ik specifiek mijn borstspieren train dan worden mijn borstspieren groter. Eens? Mooi. Als ik mijn borstspieren train verbrand het vet boven mijn borstspieren (specifiek) dan ook. Of verbrand je lichaam gewoon over het algemeen vet bijvoorbeeld waar de massa het grootst is?
Bob

heb je ooit de naam 'kees22' gehad op shizmoo?
 
Back
Naar boven