- Lid geworden
- 27 apr 2005
Ik weet dat heel veel mannen en ook vrouwen problemen hebben met het verbranden van vet rond de buikstreek en dergelijke. Ik ben sinds kort geaboneerd op een 'gratis' nieuwsbrief die 1 keer in de 2 weken naar je mailadres toegestuurd wordt. Het betreft veel van dit soort onderwerpen. Vandaar dat ik deze is met jullie wil delen. Natuurlijk zijn er sommige die het niet nodig hebben om af te vallen maar dan nog krijg je vaak handige tips over gezond eten en dergelijke. Jullie kunnen is kijken op deze links: (je hebt acrobat reader nodig om het te kunnen openen, maar als je op de link klikt kan je het daar ook downloaden voor het geval je dat programma nog niet had)
[Link niet meer beschikbaar]
In de link staat dat het voor mannen bedoeld is maar ook veel vrouwen kunnen dit zeker gebruiken! Het zijn echt handige tips vind ik. Dus zeg maar wat je ervan vindt.
Heel vaak gaat het over dit soort onderwerpen, als je het wat vind kun je je inschrijven bij:
Steeds meer meisjes schrijven zich ook in dus, misschien een idee
Ciumz!
In de link staat dat het voor mannen bedoeld is maar ook veel vrouwen kunnen dit zeker gebruiken! Het zijn echt handige tips vind ik. Dus zeg maar wat je ervan vindt.
Heel vaak gaat het over dit soort onderwerpen, als je het wat vind kun je je inschrijven bij:
Steeds meer meisjes schrijven zich ook in dus, misschien een idee
Ciumz!