AndroidHealthClinic

Vetverbranding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Trickolutions

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2005
Berichten
1.997
Waardering
1
Ik weet dat heel veel mannen en ook vrouwen problemen hebben met het verbranden van vet rond de buikstreek en dergelijke. Ik ben sinds kort geaboneerd op een 'gratis' nieuwsbrief die 1 keer in de 2 weken naar je mailadres toegestuurd wordt. Het betreft veel van dit soort onderwerpen. Vandaar dat ik deze is met jullie wil delen. Natuurlijk zijn er sommige die het niet nodig hebben om af te vallen maar dan nog krijg je vaak handige tips over gezond eten en dergelijke. Jullie kunnen is kijken op deze links: (je hebt acrobat reader nodig om het te kunnen openen, maar als je op de link klikt kan je het daar ook downloaden voor het geval je dat programma nog niet had)

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

In de link staat dat het voor mannen bedoeld is maar ook veel vrouwen kunnen dit zeker gebruiken! Het zijn echt handige tips vind ik. Dus zeg maar wat je ervan vindt.

Heel vaak gaat het over dit soort onderwerpen, als je het wat vind kun je je inschrijven bij:

[Link niet meer beschikbaar]

Steeds meer meisjes schrijven zich ook in dus, misschien een idee:D

Ciumz!
 
Allemaal pure basis .. dus als je iemand bent die geloofd in Tellsell dan kun je die documentjes wel even doorsnuffelen! :D
 
AreZje zei:
Allemaal pure basis .. dus als je iemand bent die geloofd in Tellsell dan kun je die documentjes wel even doorsnuffelen! :D

Even voor de duidelijkheid, dit is geen tellsell shit :mad:
 
Trickolutions zei:
Even voor de duidelijkheid, dit is geen tellsell shit :mad:
Nee het is zeker geen bullshit. Maar het gaat grotendeels over dingen die je eigenlijk al weet.

Je kunt er soms wel wat van leren als je pas begonnen bent met bb :cool:
 
Sommige zeggen dat dat alleen maar de basis is maar datgene wat daar uitgelegd wordt is het enige wat helpt. Als je je niet aan die regels houd zoals vermeldt in dat artikel zal je nooit een mooie gespierde buik krijgen. Dus mensen die hier over zeuren moeten ook geen andere topics aanmaken over geklaag over je buik:P Als je er vanaf wilt moet je je hieraan gaan houden. Als dit niet werkt zal niets werken, dan is het je genetische aanleg die tegen zit.
 
nu te koop...allen bij Tel Sell...Billy's Bootcamp!!! Nergens anders zult u vet verbranden als u deze video bestelt:D

!5 minuten later...Nu de ab king Pro!!!Revolutionair trainingsapparaat die u helpt die overtollige pondjes van uw lijf te krijgen en dat slechts voor 5 minuten per dag!!!;rolleyes:


hehehe...er zijn toch wel dombos die ZO goedgelovig zijn dat ze ze allebei aanschaffen:D
 
RobertHosper zei:
nu te koop...allen bij Tel Sell...Billy's Bootcamp!!! Nergens anders zult u vet verbranden als u deze video bestelt:D

!5 minuten later...Nu de ab king Pro!!!Revolutionair trainingsapparaat die u helpt die overtollige pondjes van uw lijf te krijgen en dat slechts voor 5 minuten per dag!!!;rolleyes:


hehehe...er zijn toch wel dombos die ZO goedgelovig zijn dat ze ze allebei aanschaffen:D

Dat is ook bullshit, maar wil je hiermee zeggen dat dit artikel zulk soort onzin is? Je hebt btw meer verstand van tell sell dan ik, je kan het zo goed uitleggen :D
 
RobertHosper zei:
nu te koop...allen bij Tel Sell...Billy's Bootcamp!!! Nergens anders zult u vet verbranden als u deze video bestelt:D

!5 minuten later...Nu de ab king Pro!!!Revolutionair trainingsapparaat die u helpt die overtollige pondjes van uw lijf te krijgen en dat slechts voor 5 minuten per dag!!!;rolleyes:


hehehe...er zijn toch wel dombos die ZO goedgelovig zijn dat ze ze allebei aanschaffen:D

Ik vind dat de reclame code commisie een stokje moet steken voor dit soort misleidende reclame.

Elke vetgevreten luie dikzak gelooft het wanneer hem/haar een manier wordt geboden om zonder van de bank te komen af te vallen. Dit soort mensen zijn erg gevoelig voor dit soort reclame, daar ze waarschijnlijk al tientallen keren zijn gestrand tijdens een dieet.

Ik vind het ronduit belachelijk dat niemand hier iets tegen doet.
 
Trickolutions zei:
Dat is ook bullshit, maar wil je hiermee zeggen dat dit artikel zulk soort onzin is? Je hebt btw meer verstand van tell sell dan ik, je kan het zo goed uitleggen :D

Ik vind Nol van homeshopping veel leuker :D DIe mag wel eens bij mij op de koffie komen ;)
 
Ik heb dit artikel enkele maanden geleden gelezen. Voor beginners is dit uitstekend materiaal. Geen onzin verhalen, maar de dure waarheid.

Het leuke is dat in het artikel staat dat de Tell sell shit juist niet werkt.
 
Remco - 1977 zei:
Ik heb dit artikel enkele maanden geleden gelezen. Voor beginners is dit uitstekend materiaal. Geen onzin verhalen, maar de dure waarheid.

Het leuke is dat in het artikel staat dat de Tell sell shit juist niet werkt.

Die tellsell shit werkt gewoon WEL hoor !

...

het probleem is alleen dat het niet werkt op de manier die ze claimen. Met Billie's bootcamp ga je wel degelijk vet verliezen. Goede cardio. En met zo'n vaag buikspiergeval ga je ook een mooi six-pack krijgen...... want in de kleine lettertjes staat steeds dat je wel een dieet moet volgen. Dit zouden ze met grote letters in beeld moeten zetten... ALLEEN ALS JE MINDER EET !

meer dan 5 minuten buikspieroefeningen per dag is ook zinloos (sterker nog, minder dan 5 minuten kan ook wel, als je maar minder eet... helaas ziet niemand de kleine letters en dus denkt men dat het daadwerkelijk zou kunnen met slechts 5 minuten per dag en verder niets).

Overigens geeft die Billy best wel een energiek programma, ik wordt al moe van de reclame, laat staan als ik ook mee zou doen :)

De treurige waarheid is dat mensen allemaal op zoek zijn shortcuts... zelfs op dit forum is iedereen ervan overtuigd dat je product X of Y moet nemen om GROOT te worden, terwijl alles wat er voor nodig is is slimme progressieve training, voldoende eten, EN HEEL VEEL GEDULD.
 
wazzup zei:
Die tellsell shit werkt gewoon WEL hoor !

...

het probleem is alleen dat het niet werkt op de manier die ze claimen. Met Billie's bootcamp ga je wel degelijk vet verliezen. Goede cardio. En met zo'n vaag buikspiergeval ga je ook een mooi six-pack krijgen...... want in de kleine lettertjes staat steeds dat je wel een dieet moet volgen. Dit zouden ze met grote letters in beeld moeten zetten... ALLEEN ALS JE MINDER EET !

meer dan 5 minuten buikspieroefeningen per dag is ook zinloos (sterker nog, minder dan 5 minuten kan ook wel, als je maar minder eet... helaas ziet niemand de kleine letters en dus denkt men dat het daadwerkelijk zou kunnen met slechts 5 minuten per dag en verder niets).

Overigens geeft die Billy best wel een energiek programma, ik wordt al moe van de reclame, laat staan als ik ook mee zou doen :)

De treurige waarheid is dat mensen allemaal op zoek zijn shortcuts... zelfs op dit forum is iedereen ervan overtuigd dat je product X of Y moet nemen om GROOT te worden, terwijl alles wat er voor nodig is is slimme progressieve training, voldoende eten, EN HEEL VEEL GEDULD.

amen
 
billy bootcamp

ik ook amen

ik doe zelf billy's bootcamp en ik ga morgen met mijn 4e week beginnen. die eetschema van hem is de makkelijkste eetschema die ook ooit gedaan heb en het is makkelijk vol te houden. Daar bij neem ik 3x per dag wei eiwitten en 3x per dag creatine. en daar begon ik pas de 3e week mee. Ik moet zeggen als doorzettings vermogen heb dan helpt dit echt!!! Mij is het niet dat ik wil afvallen maar steviger wil worden (meer zichbare spieren).

Ik ben 1,68
weeg 63 kg

:D groetjes
 
criola20 zei:
ik ook amen

ik doe zelf billy's bootcamp en ik ga morgen met mijn 4e week beginnen. die eetschema van hem is de makkelijkste eetschema die ook ooit gedaan heb en het is makkelijk vol te houden. Daar bij neem ik 3x per dag wei eiwitten en 3x per dag creatine. en daar begon ik pas de 3e week mee. Ik moet zeggen als doorzettings vermogen heb dan helpt dit echt!!! Mij is het niet dat ik wil afvallen maar steviger wil worden (meer zichbare spieren).

Ik ben 1,68
weeg 63 kg

:D groetjes

Volgens mij moet je dan wel eerder aan KT denken en niet zozeer aan dat cardio shizzle-tje wat Billy Banks aan doet :D
 
Remco - 1977 zei:
Ik heb dit artikel enkele maanden geleden gelezen. Voor beginners is dit uitstekend materiaal. Geen onzin verhalen, maar de dure waarheid.

Het leuke is dat in het artikel staat dat de Tell sell shit juist niet werkt.

Precies en ik blijf er bij, al het nodige om af te vallen is in dat artikel vermeld. De mensen zoeken inderdaad naar 'shortcuts' maar helaas gaat dat niet. Ik zou ook zo graag die mensen dat willen duidelijk maken maar dat lukt gewoon niet omdat ze zo gefocused zijn op het woord 'afvallen'. Als ze dat zien denken ze meteen "DIT IS HET". Realiteit is inderdaad anders... En wa verteld is eerder, tell sell werkt inderdaad, alleen niet op de manier zoals zei het zeggen, niet zo snel. En je genetische aanleg moet er goed voor zijn. Anders werkt het niet. Logisch dat ze gespierde mannen en slanke vrouwen daar neer zetten. Allemaal van die misleidende troep, jammer dat de mensen zich niet slimmer gaan gedragen :rolleyes:
 
criola20 zei:
ik ook amen

ik doe zelf billy's bootcamp en ik ga morgen met mijn 4e week beginnen. die eetschema van hem is de makkelijkste eetschema die ook ooit gedaan heb en het is makkelijk vol te houden. Daar bij neem ik 3x per dag wei eiwitten en 3x per dag creatine. en daar begon ik pas de 3e week mee. Ik moet zeggen als doorzettings vermogen heb dan helpt dit echt!!! Mij is het niet dat ik wil afvallen maar steviger wil worden (meer zichbare spieren).

Ik ben 1,68
weeg 63 kg

:D groetjes
goser effe sirieus
je weet shit
1,68 bij 63 kg
je bent een botje man
ga eten en bulken niet AFVALLEN
tering zelfs hier op het forum heb je malloten zitten
je zegt je wil zichtbare spieren
nou kan ik er niet bij dat je een vet laag hebt bij 63 kg
advies: eten vriend eten
 
@spiertje16 -> beetje hard ,maar kern van waarheid

Wat wel werkt is een gedachtenverandering omtrent beweging/eetwijze en rust. Niet de verkoop shit van tellsell. Het is gelduitdezakklopperij, want de basis is al sinds mensenheugnis bekend. Daar zijn geen revolutionaire uitvindingen voor nodig!
Beweging en eetwijze zijn de moeilijkste faktoren voor de mens, fastfood (slechte bouwstoffen) en te weinig beweging.. Duhhhh herkenbaar?
En nu in deze 'gejaagde' tijd komt ook nog de rust tot discussie....

Om weer on-topic te komen :die artikels kunnen zeker een aangename aanvulling zijn op iemands kennis, maar op dit forum is iedereen vaak bezig met cutten/bulken en trainingen, dus is deze kennis al min of meer aanwezig vandaar de reacties....
Ik heb ook heel veel artikels gelezen en het heeft mij geen trainingswijze of eetwijze aangepraat maar meer een groter 'denkraam' opgeleverd omtrent ons lichaam.
 
uhm ik bem pas 1 dag member van deze site. Maar ik denk dat er een misvatting is. Ik ben namelijk een vrouw hahaha.
 
Back
Naar boven