MuscleMeat

Vetverlies en intermittent fasting

Bezoekers in dit topic

Kymbox

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
98
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
hallo iedereen,

Wilde beginnen met de cut en ik was eens nieuwsgierig naar intermittent fasting. Ik kan over het algemeen een hele dag niks eten, dus volgensmij gaat dit mij wel lukken. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee tijdens de cut?

En nog een vraagje: Kan ik trainen op de dagen dat ik niet eet?
 
Prima als je IF wilt doen, maar doe het dan op zijn minst in de reguliere vorm (16:8).
 
Prima als je IF wilt doen, maar doe het dan op zijn minst in de reguliere vorm (16:8).

Was ik inderdaad van plan! Moet in in die 8 uur dan mijn gehele caloriebehoefte met bijbehorende macro's naar binnen werken?
 
Was ik inderdaad van plan! Moet in in die 8 uur dan mijn gehele caloriebehoefte met bijbehorende macro's naar binnen werken?

Je had het over ''een hele dag niks eten'', een hele dag bestaat uit 24 uur. Je gehele caloriebehoefte? Je wilt toch afvallen neem ik aan. Die 8 uur is je eating-window, mocht je dat bedoelen.
 
Je had het over ''een hele dag niks eten'', een hele dag bestaat uit 24 uur. Je gehele caloriebehoefte? Je wilt toch afvallen neem ik aan. Die 8 uur is je eating-window, mocht je dat bedoelen.
Sorry voor mijn onduidelijkheid. Klopt, ik ga idd 16:8 op jouw advies. In die 8 uur zal ik 400 calorieën onder mijn behoefte eten voor de cut. Verder heb ik een macro verdeling van 40 koolh. 40 eiwit. 20 vet.

Doe ik het zo goed?
 
En waarom zou je het niet een beetje verdelen? Lijkt mij igg fijner...
 
Ik doe IF alleen op de dagen dat ik niet werk, eet ik mijn eerste maaltijd ergens halverwege de middag.
Vind het chill omdat ik dan een aantal grote maaltijden kan eten relatief vlak achter elkaar (ik hou van eten..).

Op het werk vind ik dit dan weer niet chill en de exacte tijden en dat window van 8 uur vind ik verder ook niet boeiend.
 
Maakt niet uit wat je doet, als je onder de streep maar in een deficit eindigt.
Als IF voor jou makkelijk is moet je dat doen.

Verhoudingen die hier aangeraden worden zijn:

- 1 gram vet per kg lichaamsgewicht
- 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht
Rest opvullen met carbs
 
Back
Naar boven