MuscleMeat

Vetverlies gestopt, wie kan mij helpen?

Bezoekers in dit topic

Flipper024

Novice
Lid geworden
6 nov 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
75kg
Vetpercentage
13%
Ik loop vast in mijn droogtrain proces en snap niet waarom, hopelijk kan iemand mij hier helpen.

Ik ben na mijn vakantie, zat toen op 21% body fat (92cm buik omtrek) begonnen met droogtrainen. Het is me gelukt om met een calorie tekort van 1000 binnen 6 weken mijn buik omtrek met 10 centimeter te laten afnemen naar 82 centimeter 13,5% body fat ongeveer. De daarop volgende 3 weken liep ik tegen het feit aan dat ik niet lager meer kwam dan een buik omtrek van 82 centimeter en dat mijn vet verlies dus gestopt was.
Na wat research te hebben gedaan kwam ik tot de ontdekking dat mijn metabolisme weleens verlaagd zou kunnen zijn. Ik besloot dus een refeed week te doen, waarin ik net iets boven mijn maintence at.

Dit is nu inmiddels alweer 2 weken geleden en ik ben alweer twee weken aan het droogtrainen. Mijn buik omtrek lijkt echter nog steeds stil te staan op 82 centimeter.

Ik boks 3/4 dagen in de week en doe 2/3 dagen krachtsport.

Ik heb nu dus echt geen idee meer waar het aan kan liggen en het begint nu echt irritant te worden. Wie heeft dit ooit mee gemaakt en heeft voor mij de oplossing?

Lengte: 176
Gewicht 75
Leeftijd 20
 
Post je voeding dan ook even..

Geen vetmestingen meer gedaan?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Vetmeting bedoel ik :)
 
Post je voeding dan ook even..

Geen vetmestingen meer gedaan?

Zit op onderhoud 2500 kcalorie, neem er zo’n 1500 per dag. Waarvan 130-140 gram eiwitten.

Vet percentage blijft ook op die 13,5% steken.
 
Zit op onderhoud 2500 kcalorie, neem er zo’n 1500 per dag. Waarvan 130-140 gram eiwitten.

Vet percentage blijft ook op die 13,5% steken.

Waarom zo laag? En eiwit zou ik wel omhoog gooien. Hoeveel vetten eet je? Ik zou nog een refeed houden..en vervolgens met een kleiner deficit gaan cutten...hoe weet je dat je onderhoud 2500 is..?
 
Back
Naar boven