XXL Nutrition

Vetverlies huid op ug hgh

Bezoekers in dit topic

Gains4life

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 mrt 2019
Berichten
373
Waardering
156
Lees overal dat hgh goed is voor vetverbranding en een mooie huid.
Ook lees ik dat hg toch anders zou zijn dan ug.



Maar ondanks dat mijn igf hoog is op 5iu ug hgh, merk ik eigelijk weinig van een mooiere huid of vetverbranding


Hoe is jullie ervaring hiermee
 
Verschilt per persoon en veel van wat je leest zijn fabels. Het is geen wondermiddel.
 
Verschilt per persoon en veel van wat je leest zijn fabels. Het is geen wondermiddel.
Dit.


Vetverlies merk ik wel, een mooiere huid zeker niet. Maar heb standaard niet zo'n egale huid helaas
 
5iu = 5iu. Boeit niet of dat van hg of ug is
 
Lees overal dat hgh goed is voor vetverbranding en een mooie huid.
Ook lees ik dat hg toch anders zou zijn dan ug.



Maar ondanks dat mijn igf hoog is op 5iu ug hgh, merk ik eigelijk weinig van een mooiere huid of vetverbranding


Hoe is jullie ervaring hiermee

Neem je er toevallig wel t3/t4 bij? Gh vertraagd je schildklierhormoonwaarde door een slechtere t4 naar t3 omzetting waardoor je stofwisseling langzamer word. Hier door zou je minder vetburning kunnen ervaren op de lange termijn.

Ook ga je van de meeste UG Gh meer vocht vasthouden waardoor je “minder droog” zou kunnen lijken.
 
Neem je er toevallig wel t3/t4 bij? Gh vertraagd je schildklierhormoonwaarde door een slechtere t4 naar t3 omzetting waardoor je stofwisseling langzamer kan worden. Hier door zou je minder vetburning kunnen ervaren op de lange termijn.

Ook ga je van de meeste UG Gh meer vocht vasthouden waardoor je “minder droog” zou kunnen lijken.
 
Back
Naar boven