AndroidHealthClinic

Vetverlies Logje van Boowiie!. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Boowiie

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
21 okt 2012
Berichten
81
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Ik lees veel op dit forum, en het lijkt me leuk om een log bij te houden.

~ Wat over mezelf.
Ik ben patrick, 17 jaar, ik zit op het moment op het MBO, ik doe de opleiding bedrijfadministrateur Niveau 4, als ik het MBO af heb wil ik nog HBO gaan doen,

ik ga 5x per week naar de gym, ik let op mijn eten, ik tel calorien etc.
ik hoop van dit forum veel te leren, en ervaring op te doen die ik zelf kan gebruiken, tijdens mij workouts etc.
Ik vind het leuk om te zien hoe je lichaam veranderd als je cut of bulk, toen ik begon met fitness woog ik 120 kg, en ik zit nu op zo'n 90 kg, en wil ik nog meer afvallen, meeste ervan vet natuurlijk.

Verder is mijn doel om ongeveer binne 6 maanden 12 kg af te vallen, 0.5kg per week, ik heb mijn voedingsschemaerbij gepost, ik probeer hem om de 3/4 weken te veranderen voor meer variatie

zoals ik al vertelde ga ik 5x per week naar de sportschool, dit is mijn schema :

Maandag : Rug / Buik
Dinsdag : Benen
Woensdag : Borst/Buik
Donderdag: Schouders / Traps
Vrijdag : Bicep/Triceps/ Biocl

Ik ben vandaag begonnen met dit voedingschema, morgen is mijn eerste Workout, omdat de Gym vandaag gesloten is.

Dit was het wel, als jullie dingen willen weten, vraag het gerust!

Mijn Favoriete Quoto -

“I dont work out for chicks, I workout to create an aura. When I walk into a room, introduce myself to someone, go for a job interview, I love looking dominant, incharge, and in control. I love walking past and having people point and talk about me. I love the fact that when I go somewhere with thousands of people, almost all of them will remember who I am when it is over, and I didnt even say a word.”

~ Zyzz
 

Bijlagen

  • Voedingschema vanaf 2-1-2013.xlsx
    13,8 KB · Weergaven: 83
Ziet der wel goed uit, wrm alleen die lean gainer??
 
Moet je niet lager zitten met je totale kcal? 0.5 kg per weer eraf lijkt me erg goed en stabiel, suc6!
 
Ziet der wel goed uit, wrm alleen die lean gainer??

makkelijkere KH/Proteine bron voor pauzes op school, heb ook caseïne.


Moet je niet lager zitten met je totale kcal? 0.5 kg per weer eraf lijkt me erg goed en stabiel, suc6!

nee, ik val hier nog mee af, dus ik zie de reden niet om nog lager te gaan.

_____

Vandaag training 1 - Rug.

3x 15 Lat Pulldown 30,5
4x 15 Cable Row 30,5
3x 15 Bent over Row 35
Nog 2 oefeningen, maar ben de naam vergeten, ik zoek morgen even op in gym en edit later nog :)
5x10 pull ups BW, voor burn.

35 mins cardio voor 330 cals

^ Volgende keer Deadliften, was even aan het oefenen op vorm

Morgen Benen ;D.
 
Laatst bewerkt:
neem een bakkie scrambled eggs mee naar school, neemt bijna geen ruimte in beslag! succes mate
 
En hoe gaat het hier? Post eens Foto's is een leuke manier om je progressie met iedereen te delen.
 
Back
Naar boven