AndroidHealthClinic

Vetvrij bakken, braden en grillen!!!!

Bezoekers in dit topic

aapie80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 apr 2003
Berichten
912
Waardering
1
Pam Cooking Spray, is het wat? Lijkt me perfect! Je kunt het bestellen op http://www.bardolino.nl

prijs: 11,50 ( wel duur maarja, je krijgt het veel voor terug, of eigenlijk helemaal niet :D )

Niemand hoeft je te vertellen dat, om bewust in goede conditie te blijven of te vermageren, in vet bakken en braden uit den boze is. Niet goed voor hart en bloedvaten. Slecht voor de stand van de weegschaal. Iedereen heeft dat al zo leuk verteld. Tot vervelends toe die wijsgerige opmerking over dat eeuwige “pondje-door-het-mondje”. Zelf weet je als geen ander welke beperkingen je jezelf meedogenloos hebt opgelegd om aan het einde van de afvalrace op je streefgewicht te komen. Hoeveel inspanning je je getroost om door joggen, trainen, jezelf en porties te wegen dat gene te bereiken wat je je had voorgenomen. Jezelf en je omgeving heb je bewezen dat het weer gelukt is. Letterlijk en figuurlijk is een last van je afgevallen. Je voelt je goed !

Maar nu wordt’t pas echt lastig!!!!

Even de teugels vieren als beloning voor alle standvastigheid. Heel even zondigen. De aardappeltjes lekker smakelijk in vet bakken. Vlees, vis en kip lekker bruin braden. Heerlijk, net waar je tussendoor zo vaak aan gedacht hebt. Genieten van zo iets simpels als een gebakken eitje.
Wat een geluk dat PAM anti-kleef bak spray nu ook bij ons te koop is. Niet te begrijpen dat die Amerikaanse smullers dat al 15 jaar voor zichzelf gehouden hebben. Een 100% natuurproduct op basis van natuurlijke oliën.

-zonder Vet
-zonder Calorieën
-zonder Natrium
-zonder Bijsmaak
-zonder Cholesterol

Gewoon genieten van volle, lekkere smaak van wat je eet. Niet dat bleke waar je huisgenoten mee van tafel jaagt. Bruin krokant. Ze zien en proeven het verschil niet en blijven ongemerkt met jou in goede conditie.

De proef op de tong...

Mooi dat diëtisten zeggen dat het goed en verantwoord is, maar hoe smaakt ’t. Overtuig jezelf met PAM anti-kleef bak spray en je weet zeker, wat er voortaan alleen nog maar in de braadpan en grill komt. In je eigen, favoriete recepten vervang je boter en braadvet door PAM anti-bak spray en je hebt de beste resultaten.

Al gauw merk je dat sprayen ook heel handig is om een bakblik, ovenschaal, grill of barbecuerooster zonder vuile handen “in te vetten”. Of om dit natuurlijke product gelijkmatig te verdelen over groente en vlees voor het grillen of roerbakken.

Ingrediënten:
Plantaardige canola-olie, graanalcohol van Maïs, Lecithine van soja.

Gebruiks aanwijzing:
Als aanvulling op je dagelijkse voeding, spray een maal Pam in uw pan en bak uw vlees of vis lekker verstandig vetvrij. Pam is ideaal om bij een vetarm dieet te combineren.
 
hoeveel ml is die bus?

hoelang gaan ze mee?
 
177 ml...en geloof me, gaat aardig lang mee. ben nu nog bezig met mn 1e..maar gebruik m ook niet al te vaak, maar je hebt niet veel nodigh. staat op de bus 526 servings per bus

a 1 second spray covers a 10" skillet
..geen idee wat dat betekent maar is in mn ogen wel zuining, maar ja hangt ook af van t gebruik
 
Heb Pam al jaren gebruikt, maar ben sinds een jaartje overgeschakeld op de Belolive spray, op basis van olijfolie.
Hebben ze bij ons gewoon in de grotere supermarkten.
 
dandyman zei:
177 ml...en geloof me, gaat aardig lang mee. ben nu nog bezig met mn 1e..maar gebruik m ook niet al te vaak, maar je hebt niet veel nodigh. staat op de bus 526 servings per bus

..geen idee wat dat betekent maar is in mn ogen wel zuining, maar ja hangt ook af van t gebruik

10 inch (25/26cm) diagonaal bodem denk ik.

Hoezo gebruik je hem niet zovaak?

@fitgirl, hoezo ben je overgestapt?
 
Bij sportorders.nl verkopen ze 'm voor 8 euro...!
 
aapie80 zei:
10 inch (25/26cm) diagonaal bodem denk ik.

Hoezo gebruik je hem niet zovaak?

@fitgirl, hoezo ben je overgestapt?

ik bak nu eenmaal niet veel..vooral tijden mn cut heb ik enkel af en toe een omelet gebakken, pannekoeken ed, maar verder niet veel..

at veel kip en vis en tja, gegrild is dat toch lekkerder

maar als ik thuis met de pot mee eet dan laat ik mn ma vaak ook in Pam bakken
 
Laatst bewerkt:
Heb eens ergens gelezen dat als het aangeraden portie bv. 1 seconde spuiten is, dat het niet officieel moet aangegeven worden... Dus het bevat wel calorieën..leesde ik ergens op een forum..maar herinner me niet meer waar.
 
aapie80 zei:
10 inch (25/26cm) diagonaal bodem denk ik.

Hoezo gebruik je hem niet zovaak?

@fitgirl, hoezo ben je overgestapt?

Ben overgestapt omdat ik vroeger met Pamspray afwisselde met gewone olijfolie om kip ed in te bakken omdat olijfolie gewoon een goede bron van vetten zijn.
Dus...Belolive spray leek me de ideale tussenoplossing!
Wat gebruik jij nu?
 
Ik gebruik nu gewone olijfolie.

Maar ik las dat als je olijfolie verhit (redelijk hoog), dat het omzet in de ''slechte'' vetten.

Dus daarom zat ik te denken aan Pamspray.
 
Dus ook al gebruik ik een halve doos in een keer, steeds 0 calorieën ??!

Edit : Pam cooking spray is BULLSHIT. That's right, heb zojuist op hun site zitten rondneuzen en zie dit eens :

http://www.pam4you.com/product.htm

PAM
(1 second spray) Vet : < 1 | Calorie: 7

Serving Size about 1/3 second spray (.266g)

Dus 1 seconde is 3 x 1/3 (.266gr) = 0.798 gr. VET = 7,182 KCAL!! Dat is totaal niet zonder caloriën, en zie naar de aanbevolen spray portie... 33 ms..LOL. Normaal sprayt iedereen minstens 2-4 seconden, ongeveer 6 tot 12 maal meer dan de aanbevolen portie.

Anyway, als je 3 seconden spuit heb je dit :

Vet : 2,394 gr.
Kcal: 21

5 seconden spuiten is :

Vet : 3,99 gr
Kcal: 35,91



Vuile vieze leugenaars (pam)... Maar toch is het beter dan gewone olie uit de fles, omdat je pakken minder vet binnenkrijgt.

Maar toch, smerig dat ze zeggen dat het 0 kcal is... :no:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven