XXL Nutrition

Vetvrij Dieet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Wie kan mij een vetvrij dieet opstellen van 7 dagen ?


Dank bij voorbaat
 
vergeet vetvrije dieeten! vet heb je nodig.
 
Ik vind je instelling helemaal verkeerd. "Jongens ik zit hier op m'n reet, flansen jullie maar even een schemaatje in elkaar". Zo werkt het natuurlijk niet, ga eerst zelf eens lezen (véél lezen), en probeer zelf wat op te stellen. Post hem en ontvang commentaar, tips en antwoorden op je vragen.

Het eerste waar je zowiezo rekening mee moet houden is al genoemd, vetten heb je nodig en zijn essentieel. Verzadigde vetten kun je wel weer uitbannen.
 
Een vriendin van mij vroeg dit! Ze doet niet aan fitness ofzo, ze heeft gn tijd voor te sporten! Ik heb al gezocht nr info hier omtrent, maar vindt het heel bizar : leven op beschuit en appels :s dat kan niet goed zijn!
 
Misschien is dit wel wat www.dieetidee.nl


Anders kan ze misschien op vrouwenforums gaan kijken, iedereen is daar op dieet! Enne geen crashdieet nemen, anders krijg je de verloren kilo's er dubbel bij.

Succes.

Groetjes Dutchgirl
 
7 days of dieting wont get you ripped!! Getting ripped asks for hard work and maximum dedication. Do some more research on the internet and you will find out wat it takes to to get lean and mean. Good Luck my friend!

ptbyjason
 
mercie vr al jullie, hulp! ik ga eens verder zoeken!
 
Originally posted by roebbengert
Een vriendin van mij vroeg dit! Ze doet niet aan fitness ofzo, ze heeft gn tijd voor te sporten!

Daar heb je weer dat flauwe excuus :rolleyes:
Geen tijd? Onzin tijd maken!
En maak idd niet de fout om vetloos te gaan eten want dat is slecht voor je gezondheid.
Werp de suikers en verzadigde vetten eruit en post dan het schema dat jullie in gedachten hebben.
 
Ik sluit me toch echt helemaal aan bij : geen tijd? dan is het ook niet belangrijk genoeg voor je !
 
Originally posted by roebbengert
Een vriendin van mij vroeg dit! Ze doet niet aan fitness ofzo, ze heeft gn tijd voor te sporten! Ik heb al gezocht nr info hier omtrent, maar vindt het heel bizar : leven op beschuit en appels :s dat kan niet goed zijn!

Tijd ergens voor maak je zelf, iedereen kan thuis een half uur tot een uur op een hometrainer zitten of 's ochtends 30-60 min. fietsen/hardlopen.. de tijd ervoor maak jezelf..

Ik zit middenin een verhuizing en moet over 1 maand een examen doen, en zelfs ik heb nog tijd om 3x per week te trainen..
 
Ik zei haar dat zelf ook al! maar ja als je er zelf niet in gelooft dan heeft het ook niet veel zin daarover veel te vertellen tegen die eprsoon!
 
Back
Naar boven