MuscleMeat

Vezels, absorptie en poepen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als het maar in combinatie is. Gemengd erdoor valt niet eens op. Neem een goede wijnazijn of balsamico desnoods. Maar 1 lepel azijn door je rijst oid proef je niet.
Ja door de rijst kan het wel, maar als ik brood eet wordt het lastig mengen haha
 
Beetje (suikervrije) limo en daardoorheen doen. Prima bij je brood. ;)
 
Ik ga zo eten en heb nu een eetlepel appel azijn in een glas gedaan en ga het met wat water verdunnen en dan gewoon als shot nemen voor het eten denk ik
 
Heb nu besloten om het toch met wat meer water te doen en sip het nu rustig tijdens het eten
 
Weet niet zeker of dit placebo is ofzo. Maar ben nu klaar met eten en voel me veel minder bloated en ben niet misselijk wat ik normaal wel vaak na deze meal ben
 
Update:

ik heb mn vetten een beetje omhoog gedaan met 30-40gram ongeveer. Ook drink bij elke maaltijd die appelazijn. Dit werkt erg goed op mijn maag. Ik ben veel minder bloated en als ik misselijk wordt en ik drink een slok dan trekt het redelijk snel weg. Ook ga ik nu 1x minder naar de wc op een dag, wat de oorzaak hiervan is zou ik dan niet precies weten maar zal wel een rede voor zijn. Ik hou nu bij hoevaak en wanneer ik naar de wc ga en ik moet wel vaak, 2/3 van de 4 keer, na het eten naar de wc. marina1975 jij zei hier iets over toch? Het kan ook gewoon toeval zijn aangezien ik gewoon vaak eet dus dat het er toevallig na is
 
Is het een idee om een log met foto’s te openen?
 
Update:

ik heb mn vetten een beetje omhoog gedaan met 30-40gram ongeveer. Ook drink bij elke maaltijd die appelazijn. Dit werkt erg goed op mijn maag. Ik ben veel minder bloated en als ik misselijk wordt en ik drink een slok dan trekt het redelijk snel weg. Ook ga ik nu 1x minder naar de wc op een dag, wat de oorzaak hiervan is zou ik dan niet precies weten maar zal wel een rede voor zijn. Ik hou nu bij hoevaak en wanneer ik naar de wc ga en ik moet wel vaak, 2/3 van de 4 keer, na het eten naar de wc. marina1975 jij zei hier iets over toch? Het kan ook gewoon toeval zijn aangezien ik gewoon vaak eet dus dat het er toevallig na is
Het zuur zorgt voor betere menging en vertering in de maag. T voorkomt dat je maagzuur op je eten gaat drijven door t tekort. Je vult t aan waardoor betere menging en t niet oprispt. Hele werking uitleggen is wat ingewikkelder maar hier komt t ruwweg op neer.

Na t eten gaan komt vaak ook omdat je maag gevuld is en er meer "druk" op je darmen komt. Maag volume neemt immers toe. Door meer druk op je darmen/organen etc "duw" je dus je komt ontlasting er letterlijk uit zeg maar. Dus op zich redelijk logisch.
 
Hoeveel appelazijn zou optimaal zijn en hoeveel keer per dag?
 
Back
Naar boven