MuscleMeat

vezeltabletten

Bezoekers in dit topic

the ossie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
4 dec 2004
Berichten
115
Waardering
0
hey bro"s
Heb hier vanavond iemand gehad van herbalife je kent ze wel om m,n voeding wat meer aan te vullen op m,n kuur die ik neem.
Nu heb ik meerdere shakes besteld maar ook een nieuwe variant waar ik nooit van heb gehoord,vezeltabletten deze maken je darm flora schoon ,waardoor de voeding beter wordt opgenomen, maar deze haalt ook alle gifstoffen uit je systeem (bloedvaten en dergelijke).
haalt dit spul niet de aas uit je systeem. of een verminderende werking .

grt .the ossie ,balle.
 
Je hoeft je geen zorgen te maken, die herbalife spullen die doen echt niets.
Denk je echt dat er vezeltjes in je bloedbaan komen die de AAS absorberen? En dat diezelfde vezels met alle schadelijke stoffen inclusief je AAS via je poepert je lichaam verlaten?

Sorry maar in mijn opinie verkopen die herbalife mensen alleen onzin en dan nog dure ook. :(
 
Ghehe die lui van herbalife weten goed hoe ze je arm moeten maken. Ik wil al niet eens weten wat die zooi kost bij hun. Ik heb ze net bij De Tuinen gehaald, voor een goed cholesterolgehaltetijdens het kuren. Vezelcomplex, 90 caps, voor maar 5 euro.
 
vezeltabletten zijn ervoor om je koohydraatopname te vertragen, en ze zrogen voor een betere stoelgang. Ze halen heus geen aas uit je bloed. Maar waarom überhaupt Herbalife? Zijn gewoon oplichters, shakes beter op internet bestellen ofzo.
 
the ossie zei:
hey bro"s
Heb hier vanavond iemand gehad van herbalife je kent ze wel om m,n voeding wat meer aan te vullen op m,n kuur die ik neem.
Nu heb ik meerdere shakes besteld maar ook een nieuwe variant waar ik nooit van heb gehoord,vezeltabletten deze maken je darm flora schoon ,waardoor de voeding beter wordt opgenomen, maar deze haalt ook alle gifstoffen uit je systeem (bloedvaten en dergelijke).
haalt dit spul niet de aas uit je systeem. of een verminderende werking .

grt .the ossie ,balle.

Haha, moet wel een wondermiddel zijn als het de AAS uit je bloed haalt :D :D :D
Daar zou ik niet bang voor zijn kerel.
Waarschijnlijk is het op aloe vera basis, daarvan wordt inderdaad beweert dat het je darmflora schoonmaakt, waardoor het voedsel beter opgenomen zou worden. Het zou idd ook gifstoffen als zware metalen 'inkapselen' en zo via je urine weer uitscheiden. Klink allemaal erg mooi, is meestal puur commercie :)

Pas kwam er iemand naar me toe en die zei al tig dieten te hebben gevolgd om af te vallen. Het werkte steeds maar niet en ze hield het ook niet vol.
Toen kwam er een herbalife-distributeur met een supplementenserie van zo'n 150 euro :eek: . "Dat werkt echt, als je er het goede dieet bij volgt". En inderdaad, het werkte, maar weet je wat het was: omdat de desbetreffende dame nu 150 euro had neergeteld om af te vallen, kon ze het dieet wel volhouden omdat het anders zonde van het geld was :D
 
vezeltabletten zijn altijd goed. als je darmen goed werken, kan alleen maar positief zijn. ik eet tussendoor veel noten op het werk en drink veel water. daardoor werken mijn darmen ook optimaal.
 
the ossie zei:
hey bro"s
Heb hier vanavond iemand gehad van herbalife je kent ze wel om m,n voeding wat meer aan te vullen op m,n kuur die ik neem.
Nu heb ik meerdere shakes besteld maar ook een nieuwe variant waar ik nooit van heb gehoord,vezeltabletten deze maken je darm flora schoon ,waardoor de voeding beter wordt opgenomen, maar deze haalt ook alle gifstoffen uit je systeem (bloedvaten en dergelijke).
haalt dit spul niet de aas uit je systeem. of een verminderende werking .

grt .the ossie ,balle.


Vezels houden vocht vast in de darm. Als er veel vocht in je darm zit, kunnen de gifstoffen opgelost je lichaam verlaten. En... volgens mij kan er een soort omgekeerd transport plaatsvinden. Namelijk: stofjes van in je bloed gaan terug in de darm ipv uit de darm in het bloed. (volgens mij een soort omgekeerde diffusie; weet dit niet helemaal zeker)

Betreft die HERBALIFE --> opzouten met die troep, hele foute types die je die rommel aansmeren en gewoon veel te duur. ;)
 
i don't wanna be rude, maar why the f*ck herbalife!?! Een beetje bodybuilder weet toch wel dat het troep is, mn schoonma haalt daar ook dr shakes ik schrok me dood toen ik prijs hoorde, maarja ze wil niet geloven dat die van mij beter zijn. so be it :D
 
Back
Naar boven