MuscleMeat

Vial test in de koffer

Bezoekers in dit topic

Benchpress53

Cool Novice
Lid geworden
30 sep 2019
Berichten
39
Waardering
3
Lengte
1m87
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Beste BB’ers,

ik ga zeer waarschijnlijk emigreren naar Spanje. Nu blast/cruise ik dus zit ik met m’n anabolen gebruik. Ik heb al geregeld dat ik daar m’n spul kan krijgen maar moet alleen de eerste periode overleven. Ik zit er dus aan te denken om 1 vial test mee te nemen in de koffer. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En stel dat ze het vinden, is wat betekent dat voor mij?
 
Beste BB’ers,

ik ga zeer waarschijnlijk emigreren naar Spanje. Nu blast/cruise ik dus zit ik met m’n anabolen gebruik. Ik heb al geregeld dat ik daar m’n spul kan krijgen maar moet alleen de eerste periode overleven. Ik zit er dus aan te denken om 1 vial test mee te nemen in de koffer. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En stel dat ze het vinden, is wat betekent dat voor mij?
Gvd 1 vial met nog geen 20e waarde, stel je niet aan al zal het vast binnengeraken
 
Je bent 21, en je stats zijn 1.82m en 84kg. Beter laat je de blast en cruise voor wat het is. Neem je voeding en training onder de loep.
 
wovano Dat is misschien een beter idee inderdaad. Thanks!
 
iemand verder trouwens enig idee wat de eventuele gevolgen zijn mocht je gepakt worden met 1 (nota bene aangebroken) vial?
 
iemand verder trouwens enig idee wat de eventuele gevolgen zijn mocht je gepakt worden met 1 (nota bene aangebroken) vial?
Denk dat dat gewoon onder smokkelen valt toch? Dus zal wel een goede straf aan verbonden zijn denk ik
 
Denk dat je het gewoon moet inleveren. Een zo'n ding stelt ja niets voor.

Zo
Screenshot_20210414-003140_WhatsApp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Grote kans dat je de douane gewoon doorkomt.
 
Ik heb 2 doosjes met 10 ampullen Test uit Turkije meegenomen in de koffer. Je kunt er toevallig tussenuit gepikt worden, dus adviseren ga ik het niemand, maar als je gewoon die ene vial in je toilettas doet, is die kans niet zo groot dat je gepakt wordt. Opsturen is veiliger en zeker binnen de EU waarschijnlijk geen issue. Je kunt natuurlijk ook gewoon online AAS bestellen en op je nieuwe adres laten afleveren.
 
Ik heb 2 doosjes met 10 ampullen Test uit Turkije meegenomen in de koffer. Je kunt er toevallig tussenuit gepikt worden, dus adviseren ga ik het niemand, maar als je gewoon die ene vial in je toilettas doet, is die kans niet zo groot dat je gepakt wordt. Opsturen is veiliger en zeker binnen de EU waarschijnlijk geen issue. Je kunt natuurlijk ook gewoon online AAS bestellen en op je nieuwe adres laten afleveren.
Jij mag toch altijd gewoon doorlopen. ;)
 
  • Love
Waarderingen: BB_
Mocht je bij aankomst in Spanje voor controle ertussenuit worden gepikt (als je gewoon blank bent en er enigszins fatsoenlijk uitziet, is die kans al vrij klein) en die vial wordt gevonden, zal je hoogstens een boete krijgen. Ik denk dat ze daar in Spanje niet zo heel streng mee zijn; opgesloten word je iig zeker niet.
 
Normaalgezien worden EU reizigers niet gecontroleerd omdat er geen fiscale overtredingen kunnen gemaakt worden. Indien er een EU reiziger wordt gecontroleerd, is dat wanneer er achter drugs of wapens gezocht wordt. In België of Nederland levert een vial ook niet veel problemen op. Wordt geconfisceerd en er kan een PV opgesteld worden. Opgesloten zeker niet. Ook niet voor kleine overtredingen van drugs voor persoonlijk gebruik.
 
Back
Naar boven