AndroidHealthClinic

Vials meenemen naar spanje

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
4 jan 2015
Berichten
26
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
8%
Beste bodybuilders,

Volgende maand ga ik voor 8weken naar spanje gaan werken. Met het vliegtuig.

Zou ik vials ( 3stuks) mogen meenemen naar daar ( voor eigen gebruik)?

- word daar op gecontroleerd?
- is het strafbaar?

Graag serieuse reacties.

Greetzz
 
Laatst bewerkt:
Hoe ga je? legaal meenemen gaat sowieso niet mogen.
 
kun je het niet naar je eigen adres laten opsturen?
 
Als je met de bus ga no problemo:flexgrin: anders even opsturen ja
 
Geen controle bij een douane? u wot m8
 
Binnen Europa no problemo. Daarbuiten zou ik niet riskeren.
 
Kga met het vliegtuig. Ik dacht omdat het binnen de EU is controleren ze je bagage niet toch?

In principe wordt bagage binnen Europa niet gecontroleerd door de douane maar dat wil niet zeggen dat ze je bagage niet mogen controleren.
 
'k stuur het wel voor je op man :thumb:
 
Beste bodybuilders, Volgende maand ga ik voor 8weken naar spanje gaan werken. Met het vliegtuig. Zou ik vials ( 3stuks) mogen meenemen naar daar ( voor eigen gebruik)? - word daar op gecontroleerd? - is het strafbaar? Graag serieuse reacties. Greetzz
Ik ben net terug uit Madrid via Schiphol, en had een potje eiwitten bij me, zelfs dat werd gecontroleerd door de beveiliging. Ze hebben nu best geadvanceerde apparatuur ze zagen zelfs dat ik een deo bij me had van meer dan 100ml(wat niet mag). Ik zou dus echt oppassen. Op vloeistoffen zijn sowieso best streng.
 
Beste bodybuilders,

Volgende maand ga ik voor 8weken naar spanje gaan werken. Met het vliegtuig.

Zou ik vials ( 3stuks) mogen meenemen naar daar ( voor eigen gebruik)?

- word daar op gecontroleerd?
- is het strafbaar?

Graag serieuse reacties.

Greetzz
Zou het niet doen, alle koffers gaan sowieso Door meetapparatuur en ik denk niet dat je zit te wachten op problemen. En al zouden ze niet controleren, het risico is altijd aanwezig

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Zou het niet doen, alle koffers gaan sowieso Door meetapparatuur en ik denk niet dat je zit te wachten op problemen. En al zouden ze niet controleren, het risico is altijd aanwezig
En als ze niet zouden controleren, kan er ongezien drugs worden gehandeld in de eu. Dat lijkt mij toch ook niet echt de bedoeling. Toen ik in oktober naar een ander eu land vloog, werd ik gewoon gecontroleerd en moest ik gel weggooien ( boven 100ml)
 
gewoon `opsturen is makkelijkst

alleen hand bagage word gecontroleerd maar je zal net ziet dat koffer ook word gecontroleerd en je ipv van werken in de jail zit
 
Gewoon mee neemen is et makkelijkst doe dit al 6 jaar lang binnen europa in je bad tas in je koffer stickers van je vails af en gaan.
 
Ik ben net terug uit Madrid via Schiphol, en had een potje eiwitten bij me, zelfs dat werd gecontroleerd door de beveiliging. Ze hebben nu best geadvanceerde apparatuur ze zagen zelfs dat ik een deo bij me had van meer dan 100ml(wat niet mag). Ik zou dus echt oppassen. Op vloeistoffen zijn sowieso best streng.

spreek je over handbagage? dat wordt al sinds 2001 zo streng gecontroleerd.
 
Ja, ruimbagage kost tegenwoordig 30 euro ofzo.

Bij lowcost maatschappijen zoals Ryan Air en consoorten. Bij normale lijnvluchten of charters heb je recht op ruimbagage en betaal je niets tot een bepaald gewicht. Je begrijpt toch dat het normaal is dat handbagage streng gecontroleerd wordt om veiligheidsredenen en dat niemand zo stom is om zaken in zijn handbagage te steken die hij illegaal meeneemt.

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

gewoon `opsturen is makkelijkst

alleen hand bagage word gecontroleerd maar je zal net ziet dat koffer ook word gecontroleerd en je ipv van werken in de jail zit

ik probeer deze zin te ontcijferen maar het lukt mij niet. Wat wil je eigenlijk zeggen????
 
Gewoon in je onderbroek douwen daar kijken ze toch niet.

Semi srs
 
Ga je met vrienden?

Anders doe je het gewoon stiekem in zijn handbagage, en als je in Spanje bent dan haal je het er weer uit.

:D:D
 
Back
Naar boven