Fitness Seller

Vials meenemen naar spanje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je wordt gecontroleerd op liquide middelen en verboden artikelen bij vertrek door de security (niet door douane),
ook al reis je binnen het Schengen-gebied.
Je handbagage wordt gescand, als ze op de beelden iets vreemd zien, dan gaan ze deze openen. Vinden ze uw vails, dan hang je want dan lichten ze de Douane en de Marechaussee in.

Als je iets wil meenemen, steek het dan in je bagage die je incheckt.. die wordt zogoed als niet gecontroleerd bij vertrek. Bij aankomt in Spanje kan je gecontroleerd worden, maar deze kans is zéér klein. Hun aandacht gaat voor 99% naar reizigers die van niet-schengen landen komen.
gewoon in je toilettas meenenem, stickers van de vials verwijderen zoal zo. Mocht je toch worden tegengehouden gewoon zeggen dat je geen idee hebt hoe die vials in je toilettasje komen
 
gewoon in je toilettas meenenem, stickers van de vials verwijderen zoal zo. Mocht je toch worden tegengehouden gewoon zeggen dat je geen idee hebt hoe die vials in je toilettasje komen

ja en daar trappen ze dan zeker in? Dude gewoon niets meenemen heb je ook geen kans om geraped te worden in jail.
 
gewoon in je toilettas meenenem, stickers van de vials verwijderen zoal zo. Mocht je toch worden tegengehouden gewoon zeggen dat je geen idee hebt hoe die vials in je toilettasje komen
 
Laatst bewerkt:
ja en daar trappen ze dan zeker in? Dude gewoon niets meenemen heb je ook geen kans om geraped te worden in jail.

Ik neem ook nooit wat mee, kuur uberhaupt niet op vakantie, een maat van mij doet dit al jaren zo.
 
Nooit meenemen met handbagage.
Je kan een groot risico nemen en het in je gewone bagage doen.
Maar ze zien het altijd zitten.. zo had ik eens een lege thermos van starbucks in mijn gewone bagage.. en het scheeldeniet veel of ik kon alles uitpakken.

Grts mitch
 
Vrienden van mij hebben al meerdere keren iets meegenomen gewoon in hun grote koffer dus niet handbagage. Mee in hun toilettas gestoken. Volgens mij is de controle tussen eu landen minder.
 
in je ruimbagage gaat egt geen probleemen geeven heb n keer 130 ampullen test mee trug genoomen uit griekenland no problems zat trouwens ook n cobra tussen me kortebroeken in n fles wel al niet levend maar tog ilegaal hiero.
gewoon meeneemen
 
in je ruimbagage gaat egt geen probleemen geeven heb n keer 130 ampullen test mee trug genoomen uit griekenland no problems zat trouwens ook n cobra tussen me kortebroeken in n fles wel al niet levend maar tog ilegaal hiero.
gewoon meeneemen

Zijn de c en de h kapot op je toetsenbord?
 
Test kan je gewoon meenemen in je koffer.
Doen ze normaal niet zo moeilijk over als ze het al opmerken. Er zijn nog steeds landen binnen de EU waar het niet verboden is te importeren voor eigen gebruik en huisartsen kunnen het ook voorschrijven.
Alleen grote hoeveelheden voor kennelijk illegale handel doen ze wel erg moeilijk over als ze het tegen komen.

Andere optie is opsturen. Ook eventueel als je daar koopt. Gewoon paar pakketjes naar NL sturen.
 
Ruimbagage is tegenwoordig wel 30 euro extra (i.i.g bij KLM)
 
Tja in je koffer controleren ze " bijna "nooit .
Ik neem ook altijd een berg supplementen mee en is nooit wat over gevraagd of naar gekeken .
Behalve vorige jaar in turkije . Ik stapte op het vliegveld er uit liep naar mn tas en meteen werd ik er uit gepikt tas open alles laten zien en controleren .

Terug weg tas gesealed en in nederland kwam ik er achter dat deze open gemaakt was en gecontroleerd .

Daarvoor meerdere malen gevlogen naar turkije , portugal enz enz nooit problemen .
 
Back
Naar boven