Fitness Seller

Vic Doet Toch De Olympia!!!!!!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hehe volgens mij lust hij Jay rauw!:D
 
gaat ie toch de O pakken ben benieuwd zou beter zijn van niet denk dat ie niet in 100% conditie kan komen
 
Hopelijk heeft hij een complete fysiek...
 
Ik denk dat 't niks gaat worden met Vic op de O 2008. Geen top 5 m.a.w.
 
bruut! maakt het weer meteen spannender:D
als hij de benen weer in goede shape krijgt zal het close worden
 
Man heeft toch een flinke blessure gehad.. ben benieuwd hoever die terug gevallen is.. en hoe die er nu voorstaat.
 
Opzoute met die gast.;)
 
Ik denk dat hij geld nodig heeft. Met de juiste middelen zou hij in principe aardig voor de dag moeten kunnen komen, maar Jay is niet te kloppen imo.
 
Ik denk dat 't niks gaat worden met Vic op de O 2008. Geen top 5 m.a.w.

Goed dat alleen jij dat denkt. Weet bijna zeker dat hij 2e of 3e wordt. Hij staat er minimaal hetzelfde als vorig jaar, denk zelfs nog iets beter. Dat hij van Jay niet zal winnen weet hij zelf ook wel.
 
Ik vraag me af of hij zijn fysiek compleet kan tonen. Ik bedoel dan dat door die blesure je er niet zo bij kan staan dan zonder die blesure.
Des al niet te min cool dat ie mee doet, maar denk niet dat hij zichzelf 100% kan tonen zoals Jay dat wel kan.
 
Goed dat alleen jij dat denkt. Weet bijna zeker dat hij 2e of 3e wordt. Hij staat er minimaal hetzelfde als vorig jaar, denk zelfs nog iets beter. Dat hij van Jay niet zal winnen weet hij zelf ook wel.

Tja, zoveel te beter voor de wedstrijd dat ie mee gaat doen. Wedden dat ie top 3 niet haalt dan? :rolleyes:
 
Benen zullen niet zoveel minder zijn als ze waren als ze al minder zijn. Is een serieuze blessure geweest, maar hij zal wel profiteren van zijn spiergeheugen.
 
Hoe lang is die man uit de running geweest? Zeker een aantal maanden.. moet zn impact hebben...
 
Tja, zoveel te beter voor de wedstrijd dat ie mee gaat doen. Wedden dat ie top 3 niet haalt dan? :rolleyes:

Als jij nu eens niet zoveel praat en wat meer gaat lezen. Vic zegt zelf dat zn bovenlichaam verbeterd is tov vorig jaar. Zn benen zijn een tijdje iets minder geweest maar voor de Mr O 2008 zijn ook deze verbeterd tov vorig jaar vertelt hij. Komt er dus op neer dat hij er beter zal staan dan vorig jaar, en als dat zo is eindigt hij gewoon voor Dexter. Heath en Wolf zijn echt nog niet van zijn nivo.

Als jij denkt dat hij buiten de top 5 gaat vallen ben je werkelijk niet goed bij je hoofd.
 
Als jij nu eens niet zoveel praat en wat meer gaat lezen. Vic zegt zelf dat zn bovenlichaam verbeterd is tov vorig jaar. Zn benen zijn een tijdje iets minder geweest maar voor de Mr O 2008 zijn ook deze verbeterd tov vorig jaar vertelt hij. Komt er dus op neer dat hij er beter zal staan dan vorig jaar, en als dat zo is eindigt hij gewoon voor Dexter. Heath en Wolf zijn echt nog niet van zijn nivo.

Als jij denkt dat hij buiten de top 5 gaat vallen ben je werkelijk niet goed bij je hoofd.

Top 5 was mss wat overdreven ja, top 3 dan.
Eerst zien en dan geloven. Trouwens... iedereen gaat er beter uit zien dan vorig jaar!
 
Top 5 was mss wat overdreven ja, top 3 dan.
Eerst zien en dan geloven. Trouwens... iedereen gaat er beter uit zien dan vorig jaar!

Voor jongens als Dexter en Melvin betwijfel ik dat. Leeftijd gaat ok aardig tellen bij sommige.

Victor heeft nu gewoon wat langer rust gehad. Hij zal echt niet meedoen als hij er niet heilig in geloofd want dan kan die beter gokken op de AC2009.
 
Hij had vorig jaar al moeten winnen, en nu kampt hij helaas met een vervelende operatie.
Ik hoop dat hij er goed bij zal staan op de "O".
 
Waarom wacht ie niet een vol jaar....... geldproblemen..............?
 
Back
Naar boven