AndroidHealthClinic

Vic Doet Toch De Olympia!!!!!!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat hij geld nodig heeft. Met de juiste middelen zou hij in principe aardig voor de dag moeten kunnen komen, maar Jay is niet te kloppen imo.


:heart: Steroids!
 
ik ben blij dat hij mee doet. als hij niet in topvorm kan komen zou die echt niet mee doen hoor,hij is immers nummer 2 dus hij zal zijn reputatie niet verpesten. top 3 zit er zeker in en als het waar is wat die allemaal zegt dan zal die nog kans maken ook om te winnen.
hij wil jay gewoon pakken omdat die vorig jaar hem ook had moeten winnen. vandaar dat die ook geen olympia wil missen,,
 
ik ben blij dat hij mee doet. als hij niet in topvorm kan komen zou die echt niet mee doen hoor,hij is immers nummer 2 dus hij zal zijn reputatie niet verpesten. top 3 zit er zeker in en als het waar is wat die allemaal zegt dan zal die nog kans maken ook om te winnen.
hij wil jay gewoon pakken omdat die vorig jaar hem ook had moeten winnen. vandaar dat die ook geen olympia wil missen,,

Juist!
 
Dattie toch mee gaat doen is alleen maar goed voor de competitie on stage en geeft blijk van zijn vechtlust. Maar ik vraag me toch ook wel af of hij in zo'n korte tijd helemaal 100% kan zijn. Hij is er toch een tijdje uit geweest door die blesure dus ik ben eens benieuwd. Daarnaast denk ik ook dat met name sponsors ook wel het nodige in de melk te brokkelen hebben bij de beslissing of iemand wel of niet mee zal doen. Tenslotte zijn er contractuele verplichtingen en gaat er genoeg geld in deze business om. Hoe dan ook... give 'em hell Vic!!!!!
 
Hij kent z'n lichaam het beste natuurlijk, maar ik betwijfel of het verstandig is.
 
We zitten allemaal te oordelen zonder ook maar 1 pic van zen benen gezien te hebben. Als Jay niet beter komt als vorig jaar mag hij hem van mij pakken, komt Jay in topvorm zal het nog een jaartje wachten zijn
 
ik vind het wel bruut dat ie meej doet :D nu gewoon kijken en afwachten wat dat met zich meej brengt dat ie meej gaat doen ;)
 
Ik snap werkelijk waar niet dat jullie allemaal zo prat gaan op dat Flex artikel. Is er dan werkelijk waar niemand hier die zich wat beter informeerd?

Het enige wat Victor gedaan heeft is het formulier ingestuurd waarmee hij zichzelf de mogelijkheid verschaft om mee te doen aan de Olympia (med. Bob Chick op getbig). Hij heeft dus niet gezegd dat hij daadwerkelijk mee gaat doen. Op Nobullradio zei hij dat als de recovery en de problemarea's niet naar wens/verbeterd zijn, hij niet meedoet aan de Olympia.

Dat er een journalist van Flex is geweest die wat off the record citaten van Martinez heeft geinterpreteerd als zijnde een "ja" is spijtig te noemen. Martinez was zelf ook nogal verbaasd over dat artikel.
 
ALS hij meedoet, zal hij het zeker niet halen van Jay.
Vorig jaar waren zijn kuiten al een zwak punt en met deze blessure zullen deze ook niet de aandacht gekregen hebben die ze zouden moeten krijgen en dus nog altijd een zwak punt zijn.

Als hij een top 3 plaats kan behalen, dan vind ik het al een puike prestatie. Zijn deelname zou de wedstrijd er alleszins niet minder interessant op maken.
 
ALS hij meedoet, zal hij het zeker niet halen van Jay.
Vorig jaar waren zijn kuiten al een zwak punt en met deze blessure zullen deze ook niet de aandacht gekregen hebben die ze zouden moeten krijgen en dus nog altijd een zwak punt zijn.

Als hij een top 3 plaats kan behalen, dan vind ik het al een puike prestatie. Zijn deelname zou de wedstrijd er alleszins niet minder interessant op maken.

Dan spuit hij er nog wat meer olie in dan vorig jaar :D
 
Back
Naar boven