XXL Nutrition

Victor goes smolov2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

victormor

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2005
Berichten
3.307
Waardering
100
Lengte
1m77
hallo allemaal,

School is weer begonnen, het was weer even wennen aan het nieuwe ritme, maar ik ben weer klaar voor een nieuwe start.

Aangezien ik de afgelopen maanden pussy gesquat heb is het tijd om die schade te compenseren door brutal 4x per week te squatten.

Ik zal hierbij nog zware cheat rows en weighted chins doen om een sterkere upper back te kweken wat weer relevant is tegen dat gehitch in mijn deadlift. Bankdrukken laat ik vervangen door zware overheads + dips, en dat is het dan zo een beetje.


Kickoff ‘Smolov, week 1, dag 1’ (invoer gewicht ‘220 kg’)

ladder chins

2x(5,4,3,2,1)+2,5kg PR

squat

4x9x155 PR

uitgeput

rows

geen tijd en energie meer.

Commentaar:

Squats waren nog zonder belt en de volgende keer ga ik wat eerder naar the gym aangezien die al om 16.00 gesloten is.
 
Goeie squats :D
Kan je me ff link pmmen naar dat smolov bestand?
 
Normaal worden lichte Pull over's waarbij je je Ribbenkast helemaal opentrekt aangeraden. Succes met je nieuwe log! en dat die 220 spoedig mag volgen!
 
succes man! interessante log wordt dit lijkt me!
 
Dat je maar allebei je knieen mag vernken en drie jaar eruit ligt zodat ik je squat en deadlift own.
 
Succes met smolov. Ik ben nu ook bezig met smolov voor front squat. Tweede week introductie & dan echte werk vanaf de 17de.
 
good luck man! ga dit zeker volgen
 
Goeie squats :D
Kan je me ff link pmmen naar dat smolov bestand?

Zal ik doen.

Normaal worden lichte Pull over's waarbij je je Ribbenkast helemaal opentrekt aangeraden. Succes met je nieuwe log! en dat die 220 spoedig mag volgen!

Thx ik zal er even naar kijken, die 220 squat heb ik al in mijn zak zitten, maar dat was toen in mijn vorige smolov tijd.

succes man! interessante log wordt dit lijkt me!

Thx!

Dat je maar allebei je knieen mag vernken en drie jaar eruit ligt zodat ik je squat en deadlift own.

yeah:D
 
Succes met smolov. Ik ben nu ook bezig met smolov voor front squat. Tweede week introductie & dan echte werk vanaf de 17de.

Thx paddos, ik heb de introductie overgeslagen aangezien het me de vorige keer ook zo gelukt was :). In ieder geval jij ook succes!

good luck man! ga dit zeker volgen

Thx!
 
Dikke shit. Succes. Ga je alles doen? Dus 3 weken, PR zetten, rust nog eens 4 weken?
 
Succes! Ben benieuwd hoe het uitpakt.
 
Idd succes,
Lijkt me een leuk schematje .. eens je wat gevorderd bent ^^
Ga'k zeker volgen aangezien'k dit ook ff voor bench geprobeerd heb maar het me niet echt gelukt is :) ( was direct overtraint )
 
Ik ben geabonneerd zeer interessant dit! Succes ermee Vic :thumbs:
 
Man het is wat tegenwoordig, 2 oefeningen en er is geen energie meer???

Succes met Smolov.
 
he victor morsen geef eens de link naar het schema dat jij gebruikt, want er gaan op het internet veel "smolov schema's" rond waarbij de gewicht increasements verschillend zijn

succes
 
Sucses ga je Log volgen.:thumb:
 
Dikke shit. Succes. Ga je alles doen? Dus 3 weken, PR zetten, rust nog eens 4 weken?

Thx, de bedoeling is wel dat ik alles ga doen, maar als ik enige verschijnselen van langdurige pijn krijg stop ik. Want dat had ik de vorige keer ook en toen kon ik 1 maandje niet meer squatten.

Succes! Ben benieuwd hoe het uitpakt.

Thx!

Idd succes,
Lijkt me een leuk schematje .. eens je wat gevorderd bent ^^
Ga'k zeker volgen aangezien'k dit ook ff voor bench geprobeerd heb maar het me niet echt gelukt is :) ( was direct overtraint )

Thx, ja voor benchen lijkt het me overkill aangezien je bij het squatten veel meer spiergroepen pakt waardoor je een beter herstel hebt.

Ik ben geabonneerd zeer interessant dit! Succes ermee Vic :thumbs:

Thx, ik had je log ook nog een beetje doorgenomen en naast het squatten kun je ook nog wel wat andere oefeningen doen, zolang je ze maar voor het squatten doet want daarna is je energie op. Het moet natuurlijk dan niet te intensief en een te hoog volume zijn want dan heb je weer minder energie voor het squatten.
 
Bedankt voor het schema hé ;)
 
Man het is wat tegenwoordig, 2 oefeningen en er is geen energie meer???

Succes met Smolov.

Hehe, na het squatten is het in principe afgelopen met de oefeningen. Maar ik hou het bij 3-4 oefeningen incl squat.

he victor morsen geef eens de link naar het schema dat jij gebruikt, want er gaan op het internet veel "smolov schema's" rond waarbij de gewicht increasements verschillend zijn

succes

Ik had het schema van alex gekregen een tijdje geleden ik zal het zo wel even posten. Voor de rest thx.

Ik vond dit een interessante link
[Link niet meer beschikbaar]

Dat is hem in principe.

Sucses ga je Log volgen.:thumb:

thx!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven