Fitness Seller

Victor goes smolov2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Smolov Squat Cycle

Ik heb even de percentages vergeleken en het komt overeen met wat alex mij gestuurd had.
 
Squat, squat, squat, squat, squat...
 
for the glory of Moscow, comrade !
 
Eet smakelijk!











Want honger zul je krijgen :D
 
yeah, ik zit nu op school met ongelovelijke spierpijn in mijn benen en onderrug, en ga zo even langs de alberthein om wat pakken melk te halen. Tot 17.15 school is wel killing.
 
yeah, ik zit nu op school met ongelovelijke spierpijn in mijn benen en onderrug, en ga zo even langs de alberthein om wat pakken melk te halen. Tot 17.15 school is wel killing.

Damn idd.
 
yeah, ik zit nu op school met ongelovelijke spierpijn in mijn benen en onderrug, en ga zo even langs de alberthein om wat pakken melk te halen. Tot 17.15 school is wel killing.

Je bent toch niet al om 9:00 begonnen? Want dan is het met eten helemaal klote man!
 
yeah, ik zit nu op school met ongelovelijke spierpijn in mijn benen en onderrug, en ga zo even langs de alberthein om wat pakken melk te halen. Tot 17.15 school is wel killing.


Zou in slaap vallen man .
 
Damn :eek: Ik had soms les tot 16.00 en dat was al een ramp! Gelukkig ben ik nu van school af:p

17jaar en van school af, succesnummer in wording? :p
 
Haha ik was rond 09.00 begonnen maar ben er nu wel aan gewend, gewoon 23.00 naar bed gaan zodat ik nog wat kan herstellen. Het is trouwens erg lekker dat er een supermarkt in de buurt is met koude melk, alleen is de studentenhaver zout gemaakt door de fabrieken echt smerig zo. Ik heb vandaag ook veel gelopen wat het herstel bevordert.
 
Interessant dit! Hoe gevorderd zou je eigenlijk moeten zijn voor je zoiets doet?

Trouwens hierboven ergens had iemand het over smolov voor bench. Daar kan je toch beter dat metal melitia schema voor volgen?
 
Interessant dit! Hoe gevorderd zou je eigenlijk moeten zijn voor je zoiets doet?
Gevorderd ja, als ik een schatting zou moeten geven: >2 x bw. SQ

Trouwens hierboven ergens had iemand het over smolov voor bench. Daar kan je toch beter dat metal melitia schema voor volgen?

Metal militia is geschikt voor geared benchers. Voor raw bencher zijn er vaak betere alternatieven.
 
Interessant dit! Hoe gevorderd zou je eigenlijk moeten zijn voor je zoiets doet?

Trouwens hierboven ergens had iemand het over smolov voor bench. Daar kan je toch beter dat metal melitia schema voor volgen?

Het is wel verstandig een redelijke werkcapaciteit te hebben opgebouwd denk ik... then again, zijn ook zat mensen die de eerste cyclus met een 130-140 squat zijn begonnen.
 
Zoals eq909 en alex al zeggen, is het belangrijk dat je al een redelijke werk capaciteit hebt opgebouwd en/of 2+xbw squat. Als je al best lang 3x per week intensief squat zou je er in principe al in kunnen komen. Ik squatte vorig jaar 2x per week maar had daardoor al een sterke lb opgebouwd, want toen ik begon met smolov had ik een raw squat van 170-180 kg en ik was toen 85 kg.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven