XXL Nutrition

Victor guestposing

Bezoekers in dit topic

Heeft echt wel de vormen om Mr. O te worden, nog meer dan Jay zelf... Als hij unhuman op het podium komt, zeker een kanshebber.
 
Heeft echt wel de vormen om Mr. O te worden, nog meer dan Jay zelf... Als hij unhuman op het podium komt, zeker een kanshebber.

grote namen in bb vinden hem de meest genetisch bevoorrechte bb, als hij ook nog eens in shape kan komen op de O, kan die hem zomaar winnen wat die al in 2007 had moeten winnen toen die wel in super shape was,,
 
Ik vraag mij af of hij niet iets te kort komt op z'n armen tegenover zijn lichaam.
Armen van Jay zijn groter vanuitgaand van deze beelden.
 
grote namen in bb vinden hem de meest genetisch bevoorrechte bb, als hij ook nog eens in shape kan komen op de O, kan die hem zomaar winnen wat die al in 2007 had moeten winnen toen die wel in super shape was,,

Ik meen dat het zelfs Coleman was die dit zei...
 
Blijft altijd afwachten met Victor Martinez, hij lijkt me nog ver weg van een superconditie, maar dat is altijd zijn probleem geweest.
Hoop dat ie hoog eindigt vanwege zijn complete fysiek, maar ben bang dat ie weer niet in shape komt.
 
Ik vraag mij af of hij niet iets te kort komt op z'n armen tegenover zijn lichaam.
Armen van Jay zijn groter vanuitgaand van deze beelden.

jay betere armen dan Victor???nee bro

die van victor zijn altijd knetter droog,,
 
Laatst bewerkt:
Blijft altijd afwachten met Victor Martinez, hij lijkt me nog ver weg van een superconditie, maar dat is altijd zijn probleem geweest.
Hoop dat ie hoog eindigt vanwege zijn complete fysiek, maar ben bang dat ie weer niet in shape komt.

hij heeft nog 4 weken te gaan en met name vocht is dit en dat is die zo kwijt,,
hij heeft meeste problemen om zijn benen goed in conditie te krijgen,,
 
Zonde van die blessure
 
Ziet er al erg goed uit!
Ben benieuwd of ie droog genoeg komt, zoja, wint ie hem misschien zomaar:D
 
grote namen in bb vinden hem de meest genetisch bevoorrechte bb, als hij ook nog eens in shape kan komen op de O, kan die hem zomaar winnen wat die al in 2007 had moeten winnen toen die wel in super shape was,,

Snap wel wat je bedoeld, maar van de andere kant is hij er ook veel vaker veel te ver van weg geweest. Hij komt gewoon niet hard, ook hier oogt hij weer zeer soft..jammer hij is een goeie vent en heeft idd prachtige vormen!
 
conditie is altijd het probleem bij victor, komt hij 100% dan zal hij zeker opgemerkt worden. of hij de O kan winnen weet ik nog niet zo zeker, tenzij dat iedereen off komt.

2007 Olympia : echt prachtig, jammer dat hij niet gewonnen heeft

http://www.youtube.com/watch?v=tYDXmJb2oa8
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk een evenaring van 2007 wat betreft massa.. nu de rest nog
 
Hij had in 07 moeten winnen meh.....Victor verloor in 2007 met 2 punten van Jay toch? of was dat een ander jaar?
 
Laatst bewerkt:
perfectie!

alleen ze conditie nog
 
Ik blijf altijd verbaast hoe die gasten hun borstspieren aanspannen, net een golf ofzo
 
Ik blijf altijd verbaast hoe die gasten hun borstspieren aanspannen, net een golf ofzo

images?q=tbn:ANd9GcT32bghb3qu8Jl2BvGr73CrnEylG4wq2cy4F-BmCGW66qit4mQUUw.jpg


komt omdat de pectoralis omgekeerd aanhecht, net een U-vorm.
waarbij het onderste deel achteraan aan de humurus hecht, en het bovenste deel vanvoor.

dit fenomeen is heel goed te zien bij victor, is me ook al veel opgevallen. verder niet zo speciaal
 
Lijkt qua genetics best hard op shawn ray, alleen dat schawn altijd droger on stage was en minder gut. Met vrijwel zelfde mass?
 
Back
Naar boven