MuscleMeat

Victor Martinez 3 weeks out (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom traint hij biceps zo licht met die barbell?
 
Net fysiek, maar geen top5 voor hem.

low gewichten vanwege dieet denk ik, weinig engerie enzoo i guess.
 
Net fysiek, maar geen top5 voor hem.

low gewichten vanwege dieet denk ik, weinig engerie enzoo i guess.

geen top 5????
wie zie jij dan in top 5??
 
Greene, Kai
Cutler, Jay
Heath, Phil
Lewis, James
Warren, Branch
 
branch doet toch niet mee?
 
Nee branch doet niet meer mee idd, geen idee waarom ik hem erbij heb gezet.. was wat ik tegen kwam.

roelly volgend jaar 1
 
james lewis, ben je gek ofzo?
 
Vergelijk jou fysiek eens met die van hem.. kun je kijken wie er gek is.
 
Nee branch doet niet meer mee idd, geen idee waarom ik hem erbij heb gezet.. was wat ik tegen kwam.

roelly volgend jaar 1

ik heb het over dit jaar en roelly kan nog niet tippen aan Victor hoor..volgens jaar ook niet
james lewis top 5??meen je dit bro,???

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 16:09 ----------

Vergelijk jou fysiek eens met die van hem.. kun je kijken wie er gek is.

je moet zijn fysiek met de olympia atleten verglijken en niet met iemand van dit forum he,,
 
james komt echt hard dit jaar, let maar op mijn woorden.. ben echt fan van die gozer.

Volgens jaar tipt roelly wel aan victor hoor.
 
james komt echt hard dit jaar, let maar op mijn woorden.. ben echt fan van die gozer.

Volgens jaar tipt roelly wel aan victor hoor.

ik vind zijn fysiek ook mooi hoor, maar helaas is dat niet genoeg voor een top 5 op de O. Hij heeft nog vele jaren te gaan.

Je onderschat Victor denk ik een beetje, roelly gaat denk ik wel een goede worden maar niet zo snel hoor.

Het gaat dit jaar tussen deze mannen: Jy,Phil,Kai,Victor.
 
ik betwijfel eerlijk gezegd ook of victor in de top 5 komt, denk dat hij net wat tekort komt. Maar we zullen zien natuurlijk. Als Roelly net zo goed vooruit blijft gaan als dat hij nu doet heeft hij misschien wel kans om volgend jaar top 5 materiaal te worden.
 
Waarom traint hij biceps zo licht met die barbell?

Aan het aantal herhalingen te zien was het een 'opwarm' setje of het einde van een dropsetje. En zoals je misschien wel opgevallen is hebben ze niet zijn hele training van het begin tot het einde gefilmt. Misschien heeft hij wel zwaardere setjes gedaan, maar hebben ze een van zijn laatste setjes in het filmpje geplakt.

En dan nog is het niet ''licht'' met de controle en mind-muscle connectie die hij heeft. :p
 
Iedereen schijnt ineens Dexter vergeten te zijn..
is nogal stil rond hem... zie Dexter wel in de top 4 mischien top 3
Als er iemand off is.
 
ik betwijfel eerlijk gezegd ook of victor in de top 5 komt, denk dat hij net wat tekort komt. Maar we zullen zien natuurlijk. Als Roelly net zo goed vooruit blijft gaan als dat hij nu doet heeft hij misschien wel kans om volgend jaar top 5 materiaal te worden.

mijn enige twijfel is of hij in shape komt, zo ja kan hij zelfs de O zomaar winnen laat staan top 5..

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 16:37 ----------

aan het aantal herhalingen te zien was het een 'opwarm' setje of het einde van een dropsetje. En zoals je misschien wel opgevallen is hebben ze niet zijn hele training van het begin tot het einde gefilmt. Misschien heeft hij wel zwaardere setjes gedaan, maar hebben ze een van zijn laatste setjes in het filmpje geplakt.

En dan nog is het niet ''licht'' met de controle en mind-muscle connectie die hij heeft. :p

+1
 
wrm doen die pro's vaak een setje 8 gewicht er af of erbij 8 hetzelfde etc en dan aan een stuk door? snap het nut er niet echt van. hoop dat ik duidelijk ben hierover anders laat me aub ff weten ik ben erg benieuwd wrm ze dit doen ;)
 
Back
Naar boven