AndroidHealthClinic

Victor Martinez 6 weeks out!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lahcen_butler

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 sep 2004
Berichten
291
Waardering
0
Victor ligt op schema voor een eventuele Sandow-overwinning. zeker toptwee materiaal deze man:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Opvallende pecs. Deze man ziet er top uit, maar of het een kans hebber is??
 
:eek: gaat zeker hoge ogen gooien :eek:
 
ziet er heel goed uit.maar geen match voor cutler en coleman.3e plek voor hem.;)
 
hier nog wat backshots:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

deze man heeft de beste rug in het circuit!!! ongelooflijke rug.
 
Victor vind ik de mooiste bodybuilder. Check zijn benen van zijkant met triceps pose..Hij is groot en ook nog mooi gebouwd. Helaas kan je dat niet zeggen over Jay..
 
ziet er heel goed uit.maar geen match voor cutler en coleman.3e plek voor hem.;)

Hehe jij praat echt zoveel onzin dat je er zelf in gaat geloven. We zullen zien.
Word in elk geval een close call.
Liter of 4 vocht er vanaf en is een heel eind klaar. Komt goed met Victor.
Word dit jaar een top O!:D
 
Zie trouwens nu dat zijn rechter druppel veel ieler is als zijn linker. Iets wat jay ook wel heeft. Is nu erg zichtbaar.
 
moet wel nog een stuk droger
 
Precies de zin waaruit blijkt dat je er 0,0 verstand van hebt. De beste rug...omg..:roflol:

idd, ronnie z'n rug, en met hem meerdere, zijn een stuk beter dan deze tjap z'n rug.
 
Hmm als hij droger word word zijn rug ook beter. Vorig jaar was zijn rug al goed, moet nog iets dikker en dan heeft ie wel degelijk de beste back double bi.

Vergeet niet dat hij waarschijnlijk erg plat is door depleten.
 
Zit zowieso in de top4...hoop dat ie eerste word..
 
wat droger en er zit top 3 in :thumb:
 
Hmm als hij droger word word zijn rug ook beter. Vorig jaar was zijn rug al goed, moet nog iets dikker en dan heeft ie wel degelijk de beste back double bi.

Vergeet niet dat hij waarschijnlijk erg plat is door depleten.


kijk jij begrijpt mij. deze man is compleet. hij groeit echt als kool. Als hij zich zo blijft ontwikkelen is hij volgend jaar zeker Mr.O. Zijn back double biceps met voldoende massa is lights out game over.
 
Ik vind Martinez er minder goed uitzien dan Jackson, oké, Dexter is wel droger, maar kvind Victor alleen beter scoren wat betreft kuiten.
 
Top 5 wordt hij no doubt, maar of hij Coleman en Cutler kan verslaan is nog wat anders. Hij ziet er iig goed uit!
 
Hij heeft in ieder geval weer goede zaken gedaan.. we zullen zien waar ie eindigt, een top 3 is m van mij gegunt.
 
Daarom heeft die ook nog 6 weken te gaan, voor die gene die zeggen dat die nog droger moet worden...hij staat hier vol met vocht en nog een hoge vetpercentage voor de podium..
hij zal er zeker anders uitzien op de O..Als het dit jaar niet is dan duurt het in ieder geval niet lang voordat hij Mr. O wordt
 
Back
Naar boven