XXL Nutrition

Victor Martinez 6 weeks out!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nog een jaar of 3 dan mag hij MR O zijn... wel erg vette fysiek, alleen rug van bv Dennis James en Mark Dugdale is vele malen beter...
 
hoog vetpercentage???

= bloat dus...

deze arnold classic champ komt dit jaar zeker beter dan voorheen...
 
Ziet er zeer nice uit! Het lijkt af en toe wel een beetje dat z'n schouders nog wat groter zouden kunnen. Maar misschien is dat ook wel een smaakisseu:)
 
Kijk, ik zeg niet dat hij er niet goed uitziet hoor, integendeel, maar ik vind de opmerking over beste rug een beetje overtrokken...eerlijk gezegd vind ik zijn rug helemaal niet zo speciaal.

Maar desalniettemin hoop ik voor hem dat hij ver komt. Sympathieke gast.
 
Kijk, ik zeg niet dat hij er niet goed uitziet hoor, integendeel, maar ik vind de opmerking over beste rug een beetje overtrokken...eerlijk gezegd vind ik zijn rug helemaal niet zo speciaal.

Maar desalniettemin hoop ik voor hem dat hij ver komt. Sympathieke gast.

Alex, blijf jij ff van de hgh af:D

Kijk maar eens naar de wedstrijd foto's van hem, dan zie je wat we met zijn rug bedoelen. Is juist een goed punt.

Opmerking over zijn schouder klopt nu wel, maar komt denk ik ook door low carbs ofzo, want schouders en armen vind ik ook erg mooi.
Vind zijn beenspieren iets minder mooi (zeker niet minder groot), minder mooi gelijnd, maar daar kan die niks aan doen.
 
ziet er heel goed uit.maar geen match voor cutler en coleman.3e plek voor hem.;)

Wat Ronnie betreft weet ik het echter zo net nog niet, met die scheve lat en triceps van hem en die puilgut + redelijk afwezige kuiten? Hooguit op náám pakt hij plaats 2. Zelfs als Victor écht enorm in shape raakt zal Jay's massa de doorslag wel geven. Of anders z'n roem. -edit-: En de strepen in z'n quads. :)

Verder staat Victorremans er redelijk bij, maar veel meer massa kan hij denk ik niet meer hebben. Z'n buik vind ik trouwens ook niks, beetje vreemde vorm net als Dexter Jackson, zo'n schildpadschild.
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar ik vind Dexter gewoon beter:cool:, neemt niet weg dat victor eruit top uit ziet
 
kijk jij begrijpt mij. deze man is compleet. hij groeit echt als kool. Als hij zich zo blijft ontwikkelen is hij volgend jaar zeker Mr.O. Zijn back double biceps met voldoende massa is lights out game over.
hij blijft nog steeds erg aparte lats hebben... dat is genetisch en niet te veranderen.
 
Vic ziet er waanzinnig uit!
 
Zijn rug is juist een pluspunt van vic. Ik zag dat iemand net zei dat Mark dugdale een betere rug had???hahahahah die is echt grappig man, als de echte kenners al zeggen dat zijn rug zeer goed is dan zal dat ook zo zijn he..
Kijk maar eens inderdaad naar zijn wedstrijd fotos dan zie je dat die gast een vand e beste ruggen ooit heeft..
 
vind dj er beter uitzien :D
 
lijkt alsof z'n bovenkant borst verder is ontwikkelt dan z'n onderkant borst.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waanzinnige pose!

Ook 1 van Ed's favoriete poses trouwens..
 
Ziet er goed uit maar top 3 is nog niet zeker, ik denk dat er dit jaar weer een gruwelijke line-up zal staan. Er zijn meerdere personen die het erg ver kunnen schoppen dit jaar.
 
Ziet er goed uit maar top 3 is nog niet zeker, ik denk dat er dit jaar weer een gruwelijke line-up zal staan. Er zijn meerdere personen die het erg ver kunnen schoppen dit jaar.

Vorig jaar al top 3 en zal nu verbeterd komen. Dus normaal gesproken zie ik hem niet lager als 3 plaatsen.
Eventuele bedreigingen voor de top 3 vind ik alleen Toney Freeman.
 
Sommige foto's zijn erg mooi, maar vind vooral als ik zijn benen zie iets missen..........
 
Back
Naar boven